בגידה במגילה תביא סכנה

בגידה במגילה תביא סכנה

כידוע למי שיודעת ויודע, הצבא שלח לראש הכנופייה כמה מכתבי אזהרה, אבל הפושע הסידרתי התעלם מהסכנה, ובמשמרת שלו התרחש אסון נורא שהוביל למלחמה עצובה, שטרם הסתיימה או הצליחה להשיב את החטופות והחטופים הבייתה.

במקום להפיק לקחים ולמנוע אסונות נוספים, העבריין שוב מתעלם מההתרעות של לובשי המדים. זה בעייה לאומית מטרידה, שכן סביר שמניעת חופש דת והגבלת פולחן תצית עימותים, מהומות וגינויים.

ציטוט:

בניגוד לעמדת שב”כ, נתניהו קיבל את עמדת בן גביר להגביל כניסה של ערבים ישראלים להר הבית ברמדאן.

מגבלות הגיל ואזורי המגורים של המתפללים ייקבעו רק בהמשך, ככל הנראה על בסיס עמדת המשטרה. בדיון שנערך בנושא התריעו גורמי ביטחון מפני הכוונה למנוע מפלסטינים מוסלמים לעלות למסגד אל-אקצא

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, יש קצת הבדל בין החזון של בן גביר לזה של בן גוריון. אפשר לפרט אות ההבדלים בעבור תושבי ציון כדי שיובן גודל האסון.

בן גוריון:

מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שויון זכויו​ת חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות.

בן גביר:

מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת תושביה היהודיים; תהא מושתתה על יסודות הגזענות, הכוחנות והביריונות לאור חזונם של העשבים השוטים; ישראל לא תקיים שויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בתירוץ של הבדל דת, גזע ומין; לא תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; לא תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות אלא רק של היהודים; ולא תהייה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות.

עד כאן ציטוט שמסכם את ההבדלים בגישות. הראשונה תואמת לתורה. השנייה דומה לתורת הגזע, וזו בעייה נפיצה.

כמובן שהגבלת מתפללים תוביל לעימותים וחלילה תצית מלחמת דת שמאוד תזיק למדינת היהודים. מצד שני, אולי הפושעים שבהנהלה מעוניינים בפיצוצים יזומים שכן בעבורם זה דוחה הדחה ועונשים.

בקיצור, ראש הכנופיה והפושע שהוא מינה לנהל את המשטרה זוממים להצית מהומה כבירה, מתעלמים מקריאות האזהרה ושופכים דלק למדורה, בכוונה.

מה תעשה מדינה שהנהלתה בוגדת בחזונה לצורכי פוליטיקה, וגורמת לה סכנה חמורה?

למרבה הצער, אפילו שבמגילת העצמאות כתוב שישראל תכבד את כל המאמינים, הפושעים מורדים בחזון מדינת היהודים ושואפים ללבות עימותים לצרכים פוליטיים, אפילו שהדבר מאוד מסכן את התושבות והתושבים.

בקיצור, כנופיית ההנהלה שוב מתעלמת מאזהרות גורמי המקצוע, ולכן כל הנזק שיגרם למדינה הוא באחריותם המלאה. טוב שהעולם ורעייתו יבינו מי אחראי לבעייה, לא מנע אותה, ובכוונה גרם לצרה צרורה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה. במציאות הנאשם אינו באמת מנהיג אמיץ אלא פושע ניסחט ולחיץ שגורם למצב מסוכן ונפיץ.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה? קישור למאמר בשם- כזבן, זגזגן, ועבריין מסוכן. קישור למאמר בשם- הסדרים יותר נעימים מעימותים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

5 thoughts on “בגידה במגילה תביא סכנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן