ביד חזקה ובזרוע נטוייה

ביד חזקה ובזרוע נטוייה

עוד אסון מלא יגון נפל על ציון.

אומנם יש לנו באירועים מסוג זה המון ניסיון, וגם אין ספק שבעקבות הכישלון יבוא ניצחון שישיב את הביטחון, אבל לאחר האבל יועלו שאלות קשות, נוקבות וכואבות לשילטון.

הלב בוכה והמצב קשה. מצד שני, ברור שנצא מזה, נתגבר כתמיד, והרשעים יוענשו ויתחרטו על המעשה. למעשה, אין ממש ברירה אלא לנטרל את הסכנה כדי לוודא ששוב לא יהייה מקרה דומה.

הכאב הלאומי מאחד ומגבש את העם היהודי באופן מיידי, ולאור הניסיון ההיסטורי אין לנו הרבה סובלנות לשום איום קיומי. עם רשע אי אפשר באמת להסתדר. חייבים לנטרל אותו לפני שהוא הופך מסוכן הרבה יותר.

ציטוט:

ממשל ביידן הזהיר את איראן – נפעל צבאית.
וושינגטון העבירה מסר דרך הנציג האיראני באו”ם לפיו אם מדינתו תתערב בלחימה בישראל, ארה”ב תפעל צבאית.

עד כאן ציטוט שמסביר מי יעמוד לצידנו בעימות.

בעברית קלה, ציר הרשע נמצא בסכנה, שכן נראה שהמערב הבין שיש לטפל בבעייה בצורה יעילה. המדינה היהודית הותקפה בצורה מרושעת, רצחנית ומזוויעה, והעולם הזדעזע, התעורר מאשלייה ונכנס לפעולה.

קישור למאמר בערוץ 7. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה. קישור לנעימה- כשהלב בוכה. קישור למאמר בשם-המנהיגים האיראנים מאיימים? קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא ללחום בשנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן