האומה התפקחה והיא המומה

האומה התפקחה והיא המומה

זה לא קל להבין שלכאורה נפלנו קורבן למוכר רהיטים רהוט שהוא עבריין סדרתי וכזבן נכלולי מימין. אומנם היה נחמד להשמיץ, לשנוא ולהאשים אחרים בכל הצרות, המחדלים והכשלים, אבל הסתיימו הימים הטובים ואנו חוזרים לפסים אחרי ליקויים וקשיים רבים.

ציטוט:

אחרי שנים של הסתה אלימה כלפי מערכת שלטון החוק – עכשיו מתברר שהיא מגוייסת לטובתו של הנאשם.
בזמן שמעריציו קנו את הסיפורים שלו על “תפירת תיקים” ו”הפיכה שלטונית” ותקפו בשליחותו את היועמ”ש, הפרקליטות והמשטרה, הוא היה עסוק בקידום עסקה שתאפשר לו לחמוק ממאסר עם אותם גופים אוכפי חוק.

עד כאן ציטוט מעורר פלצות, שלא לומר השתאות או השתוממות.

הנאשם מוכן להודות בפשעים במאמץ אחרון לברוח מהרשעה וישיבה מאוחרי סורגים. כנראה שזה אומר שהוא יודע שמצבו המשפטי מעורר רחמים, אולי בגלל שפע המימצאים המרשיעים, המיסמכים הקבילים והעדים האמינים שהקליטו הכל במסתרים.

כזכור, רק לא מזמן שליחיו הנאמנים של העבריין איימו במליאה לרמוס בדחפורים מוסדות דמוקרטיים וטענו בצרחות וניפנופי ידיים שהשופטות והשופטים הם לכאורה אוייבות ואוייבים.

למרבה הצער, כבר אי אפשר להאשים את האיראנים, את השכנים, את המוסדות הדמוקרטים, את השופטים, הפרקליטים, השוטרים החוקרים, הציונים או השמאלנים. סך הכל, לכולן ולכולם ברור שמי שמוכן להודות בחטאים שוליים ויחסית קלים כדי להימנע מעונשים כבדים כנראה אינו באמת צדיק טהור וקורבן תמים.

מה חשים המעריצים השרופים והמעריצות השרופות? אם הנאשם מוכן להודות בחטאים עברייניים ופליליים כדי לברוח מישיבה בין סורגים יתכן שהוא לא באמת מלך מלכי המלכים? במקום לאיים להנאתו על שופטים הוא עבר לבקשת מחילה, כפרה וסליחה, ומשמיע תחנונים לרחמים?

מי יודע? אולי הכזבן הסדרתי שיקר בהתמדה למיקרופונים בעודו מבצע פשעים חמדניים ואנוכיים ורק עכשיו מגלים? מה אפשר לומר? כל זה קצת לא נעים.

שגיאות מביכות, טעויות כואבות, אמונות שגויות וכשלונות מלאי אכזבות הן ברכה, שכן בזכותן ניתן להפיק לקחים ולהגיע למסקנות שימנעו את האסון הבא. אין צורך לחוש רגשות אשמה, חרטה או בושה, שכן הכזבן הנכלולי הוא נואם נפלא. עובדה, הוא רימה בהצלחה מדינה שלמה במשך תקופה ואפילו גרם לה לחשוב שרדיפת שלום ושיחרור ירושלים זו לכאורה בגידה וסכנה.

בלי הכנופיה המזיקה והמסיתה הציונות תוכל לשוב לחזונה ולדרכה, וזה נפלא. כבר הגיעה השעה לקצת שלווה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- תפרו לי פרמו לי וסייעו לי. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “האומה התפקחה והיא המומה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן