עבריינים מהמרים ונופלים

עבריינים מהמרים ונופלים

במבחן התוצאה, יתכן שמתן סיוע לפשע אל מול האומה כולה יתגלה כטעות מרה ששכרה אינו בצידה.

היועץ המישפטי לכנופייה כבר הוזמן כמה פעמים בעבר לשקול להפוך עצמו לעד מדינה ולזכות במחילה, בחנינה ובתהילה. למרבה הצער, ההצעה המנומסת לא התקבלה. מי יודע? אולי הייתה סחיטה כשרה או שנאמנות פסולה ושגוייה הובילה לבעייה.

אומנם, לפי החוק המסייע לפשע במודע זוכה בחצי מעונשו של המורשע, אבל כנראה שאת הדוקטור המלומד והאמיץ למשפטים המידע הזה לא הרתיע.

ציטוט:

מנדלבליט נכשל במבחן נתניהו.
לאן נעלמו העקרונות והנחישות שהכניסו את פאינה קירשנבאום למאסר של שנים, במקרה של נתניהו? • האחת האמינה בשיטה, חיפשה צדק בדרך המקובלת וניצבה מול מערכת עיקשת ומחמירה • השני יצא למלחמה ציבורית בניסיון לשבור את המערכת – וזה השתלם לו • הפער הבלתי נסבל הזה רשום על שמו של אביחי מנדלבליט.

עד כאן ציטוט שדן בשחיתות, כנראה בנימה של מרירות, השתאות ועצבות.

עכשיו כולם וכולן רואות ורואים מה קורה כשמושחתים סדרתיים שנאשמים בפלילים ממנים לעצמם שומרי סף סלחניים ונכלוליים, וזה לא ממש נעים.

אז מה, למדינה נגרמו נזקים חמורים והשותפים מנסים לסדר לעבריינים הסדרים מקלים וסלחניים? ממש מדהים עד כמה פושעים יכולים להיות חצופים. הציבור הישראלי יסכים לתת הטבות, מתנות ומדליות לעבריין סדרתי שגרם לו נזקים קשים וחמורים במשך שנים?

למרבה הצער, הנאשם בפלילים יגרור עימו לסיכובים משפטיים מביכים גם את השותפים, הסייענים, העבדים הכנועים והשליחים הצייתניים, וכולם יעמדו מבויישים, חשופים ומפוחדים אל מול שופטות ושופטים. מי יודע? אולי ביחד זה יותר נעים?

יודעי דבר מספרים שגם הרב חסדו השופט העליון השוכן מרומים רואה, שומע ויודע את כל הסודות הכמוסים, המעללים המוצנעים והחטאים המוסתרים. אם זה במקרה נכון אז סביר שהוא במיוחד מתעניין במתחזים לכשרים עם כיפות על הראשים, ורק אחר כך הוא מתפנה להעניש חילונים שהם עבריינים סדרתיים ונוכלים מזיקים.

כמה טוב שאנו דמוקרטיה נאורה, מוסרית, מנומסת ורגועה. חלילה הפושעים המקומיים היו אצילים צרפתיים שמעצבנים אזרחיות ואזרחים או חוטאים מקראיים שצריך לרוץ אחריהם עם אבנים.

בזכות היותנו מתורבתים ואנושיים לפושעים הישראליים אין סיבה לחוש איומים קיומיים, אלא אם הם רוצים או נהנים מהריגושים. במציאות שאינה דימויים חרדתיים כאלה או אחרים, כל מה שעלול לבוא לחוטאים המפוחדים בארץ הקודש זה רק ישיבה מאובטחת ונוחה מאחורי סורגים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן