הכנופייה דרסה את הדמוקרטיה?

הכנופייה דרסה את הדמוקרטיה?

זה כנראה קצת לא נעים לגלות את הדבר ברבים, אבל מסתבר שפושעים מסוכנים, נאשם בפלילים, סייענים צייתניים ועבריינים סידרתיים לכאורה ביצעו האזנות סתר וריגלו אחר האזרחיות והאזרחים ללא אישורים משופטים, והדבר נעשה לצרכים פוליטיים אישיים.

במילים אחרות, הכנופייה שהודחה מהשררה כביכול ביצעה חטאים חמורים כנגד הדמוקרטיה החופשיה, ואלה לכאורה יצדיקו פתיחת חקירה ועוד כמה תיקים.

ציטוט:

מובילי מחאת בלפור נגד המשטרה: “הפכה בתקופת אוחנה-נתניהו לגוף שרודף אזרחים”

שעות ספורות חלפו מאז פרסום הידיעה על כך שהמשטרה עשתה שימוש בתוכנת הריגול של חברת NSO לצורף מעקב אחר אזרחים ישראלי – והתגובות כצפוי לא איחרו להגיע • ממובילי מחאת הדגלים השחורים נמסר כי “אם הפרסום אכן נכון, על המשטרה לפרסם באופן מיידי את שמות האזרחים שאחריהם ריגלו” • השר לביטחון הפנים עמר בר-לב הדגיש: “נוודא שלא התבצע שום עיגול פינות בנושא NSO”

הדיווח שפורסם הבוקר (שלישי) ב”כלכליסט” על כך שמשטרת ישראל השתמשה בתוכנת הריגול של NSO כדי להתחקות אחר אזרחים ישראלים ללא צו המאשר זאת – עוררה זעם רב בקרב חלקים גדולים בציבור. ראשי מחאת “הדגלים השחורים”, שאחריהם עקבה לכאורה המשטרה בין היתר, מתחו ביקורת חריפה על התנהלותה והדגישו: “תפקידה של המשטרה בדמוקרטיה הוא להגן על האזרחים. אם הפרסום יתברר כנכון, הרי שהמשטרה בתקופת אוחנה-נתניהו הפכה לגוף שרודף אזרחים”.

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר על המשטר הנכלולי שזמנו עבר? נראה שריגול זדוני שאינו חוקי היה אצלו בשימוש סדרתי, וזה קצת בעייתי, שלא לומר פלילי שכן האזנת סתר מחייבת אישור מישפטי.

בעבר כבר הוסבר שככל שיחלוף הזמן העם יגלה את היקף הנזק העצום שנגרם לנו בתקופת כהונתו המזיקה של הנאשם הכזבן. לפיכך, למרבה הצער סביר שהגילויים החדשים לא יהיו הגילויים האחרונים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- המשטרה תכבד את הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם: הנאשם מודה ומתחיל סוף המחזה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “הכנופייה דרסה את הדמוקרטיה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן