גם חנה’לה התבלבלה

גם חנה’לה התבלבלה

מה? תפקידה של המשטרה בדמוקרטיה בריאה הוא להפר חוק, לציית בהכנעה לנאשם בשלל כיתבי אשמה ולפגוע באוכלוסיה? אולי השר לשעבר ששמו דומה לחנה קצת התבלבל, בכוונת תחילה?

ציטוט:

“תפקידה של המשטרה בדמוקרטיה הוא להגן על האזרחים. אם הפרסום יתברר כנכון, הרי שהמשטרה בתקופת אוחנה-נתניהו הפכה לגוף שרודף אזרחים”.

ציטוט:

זה כנראה קצת לא נעים לגלות את הדבר ברבים, אבל מסתבר שפושעים מסוכנים, נאשם בפלילים, סייענים צייתניים ועבריינים סידרתיים לכאורה ביצעו האזנות סתר וריגלו אחר האזרחיות והאזרחים ללא אישורים משופטים, והדבר נעשה לצרכים פוליטיים אישיים.

במילים אחרות, הכנופייה שהודחה מהשררה כביכול ביצעה חטאים חמורים כנגד הדמוקרטיה החופשיה, ואלה לכאורה יצדיקו פתיחת חקירה ועוד כמה תיקים.

עד כאן ציטוט.

אם הציטוט הראשון יתברר כנכון, הרי שיש סיכוי שמי שהיה השר לביטחון פנים ישב בפנים, עם חברים. מי יודע? אולי ביחד יותר נעים, במיוחד בלילות החורף הקרים.

למה עניין את השילטון שהודח בביזיון לאחר כישלון כמה צוללות האזרחים מאשרים לגרמנים למכור לאוייבים אפשריים בלי שבמשרד הביטחון יודעים? מי רצה לדעת בכמה נשים התושבים בוגדים ומתי הם עוסקים בניאופים, בעשיית עסקים נכלוליים עם עיתונים, ברמיסת עשרות מאמינים לצרכים פוליטיים או בחטאים אחרים?

רוב התושבות הסקרניות והתושבים המוטרדים מקבלים שפע רב של מידע מזעזע, מבהיל ומחריד מהעיתונים, ואין להן ולהם צורך לבצע מעקבים שאינם חוקיים כדי להבין מי הפושעים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הכנופייה דרסה את הדמוקרטיה. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- המשטרה תכבד את הדמוקרטיה. קישור למאמר בשם: הנאשם מודה ומתחיל סוף המחזה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “גם חנה’לה התבלבלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן