הערכאה דוחה מערכה נגד פשע?

הערכאה דוחה מערכה נגד פשע?

עתירה שביקשה לא למנות לתפקיד ציבורי עבריין סידרתי שלאחרונה שוב הורשע נדתה בטענה המשונה שהוא עוד לא מונה למישרה, זו שהחוק אוסר על מורשעים לכהן בה.

בעברית קלה, בג”צ יאפשר לפושע לכהן כשר בממשלה, ורק אז אולי אז ידון בחוק שלא מרשה כזו תקלה. בקיצור, נראה שבג”צ יאפשר לכנופיה לצפצף על החוק במדינה, לרמוס את הדמוקרטיה ולהפכנו לממלכה הלכתית, עבריינית, גזענית וחשוכה.

ציטוט:

פרסום ראשון: אריה דרעי ימונה לשר ביום חמישי.
התנועה לאיכות השלטון עתרה נגד המינוי הצפוי של יו”ר ש”ס, אך בית המשפט העליון טען כי זו הוגשה טרם זמנה.

עד כאן ציטוט.

יתכן שבג”צ קודם רוצה לראות שנעשית עבירה ורק אז להחליט אם היא כשרה. נו, טוב. אז ביום חמישי תוגש לו עתירה רעננה.

חלילה, בית המשפט הגבוה לצדק לא יעצור את הכנופיה היא תדרוס את הדמוקרטיה, תהפוך את בג”צ לבובה, ומחוסר ברירה הפרהסיה תאלץ להביא המון דגלים ולהגן על המדינה מהפושעים הקמים לכלותה.

יתכן שהכנופיה תנסה לספר להגנתה שהעם לכאורה בחר מרצונו בממלכה רודנית ועבריינית שמחסלת את הדמוקרטיה, אבל הציבור הישראלי, זה שלמד להיות עם חופשי, יסביר לעבריינים החוטאים שהם כנראה לא ממש הבינו את הכתוב במגילה לגבי חזון האומה.

במילים אחרות, אם המערכה לא תוכרע בערכאה כנראה שתהייה בארץ מהומה גדולה.

קישור למאמר בישראל היום. קישור למאמר בשם- בלי בלמים אין איזונים. קישור למאמר בשם- אולי השם ירחם. קישור למאמר בשם- מלאכת ההרקבה מעוררת דאגה. קישור למאמר בשם- פתיל קצר, נפץ ובג”צ. קישור למאמר בשם- בגידה בחזון המדינה? קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ממשי. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן