הפושע חושף את השיטה

הפושע חושף את השיטה

בחיים אפשר לבחור בחופשיות בין כל מיני דרכי התמודדות בתקווה שאולי הן יוכיחו יעילות. למרבה הצער, יש שיטות פסולות שמייצגות עבריינות, נכלוליות ורישעות.

מעניין שהנאשם בשלל כיתבי אשמה מודה בפני האומה שהוא משתמש בהטעייה יזומה, הסתה ורמייה, ורק אז ניגש להשלמת המזימה בצורה אלימה. סך הכל, השיטה הפסולה שלו כבר מוכרת וידועה מאז תקופה.

ציטוט:

נתניהו עומד היום בצומת, וכל פנייה שבה יבחר תוביל אותו לתהום.

בחקירתו בתיק 2000 הסביר נתניהו כיצד הוא מתמודד עם אויביו: “אני מטעה אותם, מהתל בהם — ואחר כך נותן להם מכות על הראש”.

עד כאן ציטוט שמתאר כיצד הנאשם מספר שהוא משתמש בעבריינות, רמאות, כוחנות ואלימות.

מה אפשר לומר? נגד רבין באמת הייתה הסתה שיקרית פרועה, נאמר לציבור שמשחר ירושלים לכאורה מהווה סכנה למדינה, ואז בא עשב מופרע עם כיפה וחטא לציווי קדוש מהשכינה.

נחמד הפושע הסידרתי מתאר לפרהסיה את שיטות הפעולה. קצת מצער לחשוב שבג”צ מאפשר לעבריין סידרתי להימצא בניגוד עיניינים וגם לבזות את הערכאה כאילו אין חוק במדינה. מה תהייה התוצאה של הוידוי המזעזע?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- סקרים, שקרים ואישומים פליליים. קישור למאמר בשם- עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים. למאמר בשם- הרשות השותקת דוממת? קישור למאמר בשם- העליון לא שומר על ציון? קישור למאמר בשם- שבועת אמונים וסיבוכים פליליים. קישור למאמר בשם- טעיתי, שגיתי, השמצתי והאשמתי. קישור למאמר בשם: כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן