עבריינות, אלימות והצטיינות?

עבריינות, אלימות והצטיינות?

עבריין במדים השליך, מטעמים מפוקפקים שמעליהם מתנוססים דגלים שחורים, רימון הלם בכינון ישיר על מפגינים, ולא פעל על פי הנהלים. הדברים מצולמים ומתועדים, כך שהם כנראה נכונים.

התוצאה של המעשה הנפשע הייתה שאזרח נפגע, דימם והובהל לבית חולים כדי לקבל עזרה. יש חשש לנזק לשמיעה, והצילומים מראים שדם רב זלג מהאוזן שדיממה.

אתמול הפושע הסידרתי שהורשע הרבה פעמים לפני שהפך לממונה על המשטרה לא מנע מתן תעודת הוקרה לקצין שחטא, פגע, הסתבך וזומן לחקירה.

ציטוט:

תעודת הצטיינות הוענקה לקצין שהשליך רימוני הלם לעבר מפגינים: “גאים בו”
מפקד תחנת לב ת”א העניק את התעודה לרב-פקד מאיר סוויסה, שנחקר במח”ש לאחר שתועד זורק רימוני הלם לעבר מפגינים נגד המהפכה המשפטית ב”יום השיבוש” בחודש שעבר. בכיר במחוז ת”א גיבה: “זה היה אירוע נקודתי, אי אפשר להשליך על כל התנהלות הקצין”, בן גביר תמך: “השוטרים עושים עבודת קודש”

עד כאן ציטוט.

מה המסר שנישלח לפרהסיה ההמומה? שר בממשלה מהלל ומשבח איש משטרה שלא פעל לפי הנוהל, תקף הפגננה בצורה אלימה, גרם לפציעה ואולי גם יסתבך בערכאה בעוון ביצוע פעולה פושעת ומזיקה?

רימוני הלם, הצלפות בשוטים מפרשים אלימים, מעצרי שווא מיותרים, משפילים, כואבים וכוחניים, ואפילו השפרצת סילוני מיים רטובים לא יעצרו את המפגינות והמפגינים כנגד פושעים רודניים שמאיימים לפגוע במוסדות דמוקרטיים ממלכתיים לצרכים אנוכיים.

מי שנותן תעודת הוקרה לפושע, והוא בעצמו עבריין מורשע, בעצם נותן סיוע לעבירה בפרהסיה ובמודע, שזה לשעצמו פשע שלפי החוק זוכה להענשה ראוייה. למעשה, כל כנופיית הקואליציה משרתת נאשם בפלילים ובכך עוזרת לפושע סידרתי עם המון תיקים משפטיים חמורים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מחאה ישראלית, דמוקרטית ואזרחית. קישור ליוטיוב. קישור למאמר בשם- הרוב קובע שהנאשם הוא פושע. קישור למאמר בשם- העם הנבחר יגן על המבצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן