הצאר עצבני אבל לא אובדני

הצאר עצבני אבל לא אובדני

מי שמרגיש חלש, קטן ומאויים לפעמים עושה פוזה מפחידה או מזיקה שתסביר את ריגשותיו הטורדניים לכולם ותחשוף את פחדיו המציקים לכל העולם.

מי יודע? אולי אם החוששים המודאגים גורמים לאחרים לחוש חוששים ומודאגים הם עצמם מרגישים יותר רגועים?

ציטוט:

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין העמיד אתמול (ראשון) את כוחותיו האסטרטגיים, כולל היחידות המפעילות נשק גרעיני, ב”כוננות מיוחדת” – הנחשבת לדרגה הגבוהה ביותר.

ראש המל”ל לשעבר, אלוף (מיל’) יעקב עמידרור, אמר הבוקר בראיון לאולפן ynet כי מדובר במסר למערב על רקע התנהלותו מול מלחמת רוסיה-אוקראינה.”הרוסים רוצים לומר למערב: ‘אם זה יימשך – שלא תעזו להתערב, כי אם תעזו להתערב, אנחנו נגיב באמצעי שהאנושות לא ראתה’. בשביל לממש את ההרתעה הזאת ולומר ‘אנחנו רציניים’, מעלים את הכוננות – דבר שנעשה לעתים מאוד מאוד נדירות”.

עד כאן ציטוט.

במציאות שאינה ניסיונות מבוהלים להביע רגשות סוערים או חשש כבד מאיזה הסתבכות שכנראה הייתה טעות, מילחמה גרעינית אינה באמת אפשרות, וההסבר לכך הוא די פשוט- באף צד אין מנצחים בכזה עימות.

הצאר הרוסי לכאורה מנפנף בנשק יום הדין, אבל זו רק התחזות, ולכן סביר שהוא לא ממש מדייק לחלוטין, שלא לומר מכזב ביודעין.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- איומים ריקים מרודנים מתוסכלים. קישור למאמר בשם- גם ביריונים מפחדים מנזקים. קישור למאמר בשם- הדוב הרוסי ישקע בבוץ האוקראיני? קישור למאמר בשם- אלימות מעוררת השתאות. קישור למאמר בשם- אמא רוסיה לא נחמדה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הצאר עצבני אבל לא אובדני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן