חשוב לבדוק ולבסס מסקנות על עובדות

חשוב לבדוק ולבסס מסקנות על עובדות

כידוע ליודעים המשתוממים וליודעות המתפלאות, נגד הנאשם בשלל עוונות גם עומד חשד לכאורה מבוסס לבגידה בביטחון המדינה בעבור חופן מעות. במילים אחרות, אם מה שfבר ידוע לציבור הוא נכון, הרי שמישהו בגד בשלום ציון בעבור המון ממון.

בזמן מלחמה אין סובלנות רבה כלפי מי שבוגד ביחידה ומסכן אותה בכוונה. למעשה, דומני שכל קצין קרבי יכול לשפוט בזמן קרבות עזים בוגדים מסוכנים ואולי אפילו לבצע פסק דין. למרבה השמחה, מעשה הבגידה בהנהלה לכאורה לא נעשה בזמן לחימה, כך שיש סיכוי שהעניין יסתיים בערכאה ולא בהודעה עצובה למשפחה.

מידי פעם עבריין שנתפס מנסה לטעון שאי שפיות זמנית או תמידית אחראית לעבירה הפלילת, בעודו סתם קורבן נטול אחריות אישית, שכן הסיבה היא כביכול רפואית.

חלילה, בדיקה פסיכיאטרית תגלה שמשפחת המלוכה לשעבר אינה לגמרי בריאה בנפשה, שכן יתכן שהמימצא המזעזע יקלקל את התוכנית להגיש כתב אשמה בעוון בגידה.

ציטוט:

אולמרט דורש בדיקה פסיכיאטרית למשפחת נתניהו.
פרקליטיו של ראש הממשלה לשעבר הגישו את כתב ההגנה עקב תביעת הדיבה שהגישה משפחת נתניהו, והתעקשו כי משפחת נתניהו לוקה במחלת נפש.

עד כאן ציטוט.

האם יש אפשרות שמי שלכאורה חטא כמעשה של שגרה במשך תקופה ארוכה יתחמק מהרשעה בטענה שמי שבאמת אשם זו בריאות נפשית לקויה?

בטח יהייה קצת קשה לספר בקול בוכין לפרהסיה שמי שניהל מדינה שלמה במשך תקופה יותר מידי ארוכה לכאורה לא ידע מה ההנהלה עושה, או שהוא היה חסר שליטה.

קישור למאמר בערוץ 7. קישור למאמר בשם- אולי בגידה זו השגרה? קישור מאמר בשם- איום קיומי ומחדל ביטחוני. קישור למאמר בשם- לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים? קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן