כנופייה ונאשם פלילי בראשה

כנופייה ונאשם פלילי בראשה

כידוע לציבור הישראלי, נאשם פלילי, סדרתי ונכלולי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי בגד בכל שלושת נשותיו, אולי במטרה להראות שלגיבור התאוותני יש קשיים לשלוט על היצר, וכן רצון לחשוף אופי נכלולי, אנוכי ועברייני.

לא לגמרי ברור מדוע החשוד הראשי בחר לחבור לחוטאים נוספים, אבל אולי הם נראו לו מתאימים., סך הכל, ממש כמוהו גם המתחזים לכשרים כביכול פשעו, חטאו והסתבכו בהליכים משפטיים. למעשה, יש סבירות שאחד משני החשודים יבקש בצל, יתייצב מול המצלמות עם דמעות תנין בעיניים, ויספר בקול בוכין שלכאורה סתם נטפלים לעבריינים סדרתיים שבעבר כבר ישבו בין סורגים.

העבריין השני לכאורה סייע לפדופילית ופדופילים, כמו גם הסתבך בחטאים נוספים, וזה פחות או יותר מראה איזה חברים נחמדים חברו לנאשם בפלילים.

כאילו שלא די בכך שהנאשם הפלילי הקיף עצמו בשותפים שאולי מתחזים לכשרים אבל במציאות לא ממש מכבדים חוקים ומסתבכים בהליכים, לכאורה הוא גם בחר לראש המוסד אדם שדומה לו בהרבה מובנים.

לפי הדיווחים המזעזעים בכותרות העיתונים ראש המוסד כביכול עסק בניאוף, או במילים אחרות בגד, וזה לא ממש מעיד על מוסריות, בגרות או בשלות. חוץ מזה, גם נפתחה בדיקה שנועדה לבדוק מדוע משרת ציבור מקבל מעטפות שמנות עם מזומנים רבים ויש לו קשרים חשודים עם אנשים אמידים, שכן כזה דבר עשוי חלילה לפגוע בביטחון התושבות והתושבים.

ציטוט:

פרשת יוסי כהן והדיילת: פרסמנו ב”מהדורה המרכזית” אמש (שלישי) שיחה ראשונה עם ל’ – עובד לשעבר בחברת השקעות גדולה, שטוען כי פוטר בשל הקשר החריג בין גרושתו לבין ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. בשיחה עם מערכת N12 טען ל’: “זהבית כהן, גיסתו של יוסי ובעלת השליטה בחברה שבה עבד, ידעה על הקשר החריג בינו לבין אשתי”. את הפרשה חשף עיתונאי חדשות 13 רביב דרוקר.

“הדבר היחיד שאני יכול להגיד הוא שהתגרשתי ב-11 בנובמבר 2019 ופוטרתי לאלתר ב-13 בנובמבר 2019 – בדיוק יומיים אחר כך”, סיפר ל’. כמו שהוא (יוסי כהן) בטח יודע – במקום שהוא בא ממנו, מהמוסד, שום דבר לא מקרי”.

ציטוט:

המשטרה פתחה בבדיקה בעניין אלפי הדולרים שהעניק פאקר לראש המוסד לשעבר.

ציטוט:

פרשת טובות ההנאה מנדנדת גם את כסאו של ראש המוסד

לאור הגילויים על קשריו של יוסי כהן עם ארנון מילצ’ן וג’יימס פאקר מתבקש לחקור אם מי מהם תרם למינויו. אם התשובה חיובית, כהן ילך יחד עם האיש שבחר בו – נתניהו

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, כשאוספים עבריינים וחוטאים התוצאות עלולות להיות ישיבה מאחורי סורגים, אבל סביר שאת זה החשודים ידעו, ואולי רצו להראות שהם פושעים אמיצים שלא מפחדים מחוקים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בהארץ.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן