יהודים, נאצים ודיפלומטים משעשעים

יהודים, נאצים ודיפלומטים משעשעים

לפעמים חוטאים רשעים נחשפים ואז, כנראה בניסיון לשפר את מצב הדברים ולהראות עצמם הגונים, טהורים וישרים, הם משקרים, מכחישים ומאשימים אחרים.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, פעם אדם אבינו עשה עשה לחווה אימנו את התרגיל הזה ללא הרבה היסוסים מוסריים, והיא מיהרה להשמיץ זוחלים. נו, טוב. כנראה שבימים החלוציים ההם משה עוד לא הביא תורה מההרים.

לאחרונה שר החוץ הצייתן והנאמן של הרודן הרצחן מרוסיה החליט להחליף קריירה ולהפוך לליצן ובדרן.
לצורך העניין האיש עטה על עצמו חליפה תרבותית, קינח את משקפיו, סירק את שערותיו, וללא היסוס ניגש להראות לעולם שאין שום סיבה לסמוך על דבריו. סך הכל, כולם יודעים משיעורי ההיסטוריה שהדיפלומט הנכבד הפריח לציבור דיברי שווא, הבל וכזב, כנראה במצוות אדוניו.

אם האוקראינים הם לכאורה נאצים אנטישמיים למה הם בחרו לעצמם נשיא יהודי עם גנים מקולקלים? בקיצור, ללא קשר למציאות, שר החוץ הרוסי דיבר שטויות די בנחרצות.

ציטוט:

רוסיה מאשימה: “דברי לפיד מבהירים מדוע ישראל תומכת בניאו-נאצים באוקראינה”

משרד החוץ הרוסי פרסם הודעה רשמית לפיה ממשלת בנט-לפיד תומכת בניאו-נאצים באוקראינה, זאת בהמשך לסערה סביב אמירתו של שר החוץ לברוב כי להיטלר היו שורשים יהודיים. לפיד הגיב אתמול על דבריו של לברוב ואמר כי הם “שערורייתים ובלתי נסלחים”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה קצת מביך לראות שהצאר הרודן מינה לתפקיד לאומי כזבן חוצפן שהוא גם בור צייתן ונאמן. מצד שני, יתכן שהכוונה האמיתית כאן היא לעבור מקריירה של דיפלומט מוכשר ומוכר להיות בדרן, זמר או רקדן.

אם בכיר רוסי אומר שיהודי אוקראיני הוא לכאורה נאצי אנטישמי כנראה שזה אומר שהוא לא ממש אוהב או מכבד את העם העברי. חוץ מזה, קצת מביך לשמוע שר חוץ משמיע שטויות בציבורי רק בגלל שהבוס שלו, זה רוצח העם ופושע המלחמה שכבר טבח מאות אלפי סורים לפני שהחל לחסל אוקראינים, כנראה קצת לחוץ.

הצבא הרוסי דהר כמעט ללא הפרעה וללא סיבה למדינה שכנה, כתש, הרס, הרג באזרחיה ומאוד פגע בה. למרבה הצער, כוחות הצבא הרוסי לא ישובו הבייתה בריאים ושלמים. על פשעים משלמים, ולכן לא ממש יעזור לרוסים לנסות להפיץ שקרים מגוחכים.

אלפי כלים רוסיים מפוחמים ישארו באוקראינה לאחר הקרבות המרים. מי שאשם בקטל ובהרס שנגרם לכל הצדדים זה הפולשים התוקפניים.

בהחלט אפשר לספר למצלמות בצדקנות מזוייפת שהשכנים הם לכאורה רעים, מפחידים ומסוכנים, אבל העולם התרבותי רואה את הצילומים שמתעדים את הזוועות שמבצעים הרוסים, ולכן לגמרי ברור ששר החוץ הרוסי סתם משמיץ, מכפיש ומשקר כאילו אין לו אלוהים.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן