למה התקשורת לא נענתה?

למה התקשורת לא נענתה?

לפני כמה ימים נשלח מכתב לאחראיות ולאחראים על עבודתם הראוייה של עיתונאיות ועיתונאים.
סך הכל, גם אצלנו בעיתון יש בעלי רשיונות מהודרים, וכאשר מי מחברי וחברות המועדון מבצע או מבצעת עוון, אולי אפילו בזדון, הדבר מזיק לכל ענף התקשורת בציון.

עיתון ברשת נקודה קום עושה מאמצים רבים לא לפרסם ברבים דברים שאינם נכונים, מבוססים או אמינים. כמובן שאפשר לדבר על נאשמים בפלילים, חשודים כמושחתים ומורדים בחזון הציונים, אבל חיוני לדבוק בנתונים.

חלילה, מישהו בטעות יקרא לראש הממשלה- בוגד וסכנה למדינת היהודים, הדבר הפסול והשגוי אולי יצית עשבים שוטים ויסית אותם לחטוא לאלוהים.

לצורך טוהר המקצוע חשוב לוודא שכולם וכולן לא מנצלות לרעה את תפקידם ותפקידן כדי לדווח על עלילות מרושעות, ופוגעניות שאין ביסוס עובדתי בצידן.

לפני כמה ימים לכאורה התגלה כשל חמור, שעיקרו הטעייה והפצת דיבה שאינה נכונה לציבור. מחמת הדאגה ליושרה, מעמדה וכבודה של התקשורת כולה נשלח מכתב בבהלה ודאגה כדי לבדוק אם בכלל יש התייחסות לבעייה החמורה שנחשפה בקלונה בפני המדינה כולה.

ציטוט:

שלום

מעניין אותי אם ועדת האתיקה בודקת הפרה, לכאורה, של כללי המקצוע בנוגע לדיווח מוטה, שגוי ולא מבוסס של איילה חסון בעניין גובה ההוצאות במעון ראש הממשלה. במידה והדבר עדיין לא נעשה, לעניות דעתי זה ישפר את תדמיתה של התקשורת ותוודא יושרה מקצועית שתיטיב עם כולנו.

בברכה

רוני

עד כאן ציטוט מפנייה שנעשתה בבהילות ומתוך מחשבה על אחריות, הגינות, זדוניות, שחיתות, כזבנות, פלגנות, רישעות ונכלוליות.

נכון לעכשיו, עוד לא הגיע תשובה לשאילתה שנשלחה, אבל אסור לאבד תקווה.

הנה עוד ציטוט שלכאורה עוסק בשחיתות ועבריינות:

דווקא ביום שאילה חסון חשפה סיפור אמיתי, היא הזכירה כמה היא שקועה בביביזם.

זה היה הלילה הגדול של חסון, אבל למעשה הוא היה קצת מביך ולא נעים לצפייה, ובעיקר הזכיר לאילו תהומות של חוסר רלוונטיות הגיעה חברת החדשות של ערוץ 13. למה עיתונאית מכובדת צריכה בכלל לחגוג בצורה כל כך בוטה את העובדה הפשוטה שכתבה שהיא פרסמה אינה שקרית?

עד כאן ציטוט.

יתכן שמישהו פעם יסביר לכתבת הנזעמת והבכירה שחשוב לא לשקר לאומה בטלוויזיה, ועוד לעשות זאת בהתמדה, ללא הוכחה קבילה, ולכאורה בכוונה לסייע לנאשם פלילי שיורשע. מצד שני, מי שמפקח על התקשורת במדינה עוד לא סיפק תשובה לקושייה המביכה.

יודעי דבר מספרים שסבלנות היא מעלה חשובה ומרגיעה. יתכן שזה נכון, שכן עד עכשיו אנו ממתינים ומשיח עוד לא בא אבל עדיין יש תקווה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- עיתונאות, כזבנות ותוקפנות. קישור למאמר בשם- הוצאות צנועות ושחיתויות גדולות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן