כשפושעים נענשים הם כועסים

כשפושעים נענשים הם כועסים

ההתנחלויות בגדה המערבית הכבושה על ידינו מאז שישים ושבע נחשבות ללא חוקיות. למעשה, ההחלטה הבינלאומית הזו התקבלה שוב באומות המאוחדות, וארצות הברית לא השתמשה בזכותה כדי לעצור זאת.

במשך שנים ישראל סיפרה לעולם שלכאורה תהייה הסכמה לפשרה וחלוקת השטחים, וזה היה נכון עד שנירצח משחרר הבירה בשלושה כדורים. במבחן התוצאה הסתה פרועה שלא נמנעה הובילה לפשע נורא שהסית אותנו מהפסים והעלה לשילטון כנופייה מזיקה שציונות, שיוויון, שלום או הסדרה אינם חזונה.

בקיצור ולמרבה הצער, לאחר האסון מלא היגון כנופייה עבריינית, סרבנית, רודנית וכוחנית השתלטה על הנהגת הדמוקרטיה העברית, ואין בכוונתה לממש את התוכנית הלאומית אלא להפכה לרודנות גזענית.

בהעדר מוכנות בהנהלה הנכלולית לציית לחוק ולקיים הבטחות, נקבל עזרה ממדינות ידידות.

ציטוט:

ארה”ב צפויה להטיל סנקציות על שני מאחזים בגדה המערבית מהם בוצעו התקפות נגד פלסטינים.

הסנקציות החדשות, שייתכן ויוכרזו כבר היום, הינן עליית מדרגה בצעדים של ארה”ב נגד אלימות מצד מתנחלים נגד פלסטינים. בנוסף לשני המאחזים הבלתי חוקיים, צפויות גם סנקציות נגד שלושה מתנחלים. המהלך יגביר את המתיחות הרבה בין ממשל ביידן לממשלת נתניהו.

עד כאן ציטוט.

סביר שנערי הגבעות הפרועים יקימו מהומות עוד יותר גדולות, כנראה כדי להראות שציפצוף על החוק יוצר בעיות מסוכנות. סך הכל, איזה פושע אוהב לקבל הענשות ומיגבלות? עדיף להקים מהומות, להאשים אחרים ולקוות לישועות אלוקיות.

ללא קשר לזעקות השבר ולתופעות המזיקות שצפויות, החוק הבינלאומי לא ישתנה, ובגלל הסרבנים המרדניים העולם יראה בכולנו פושעים עברייניים וכובשים אכזריים.

מי יודע? אולי פושע הסידרתי יבין שאם מטילים סנקציות על שני מאחזים קטנים זה סימן די ברור שיהייה המשך לדברים? אולי הוא יבין שגם הרכבת אזרחים כנראה תוביל אותו לגמגם תירוצים בפני שופטים בינלאומיים ושלל צלמים?

במגילה ובתורה מופיעים עקרונות אנושיים קדושים ובסיסיים שמדברים על הצורך בשלום, שיוויון, מתן כבוד, התחשבות והימנעות מפגיעה באחרים.

רק לרשעים, ביריונים, פושעים אנוכיים ולמופרעים אלימים אין אלוהים או יכולת שליטה ביצרים כמו גיבורים. לשאר האוכלוסיה ברורים החוקים, ורוב האנשים בעולמו אינם עבריינים מסוכנים, מוסתים לשנאת אחרים ואלימים.

מי שלא כיבד חוקים אולי יצעק, יאשים וינסה להביע את רגשותיו הבוערים באמצעים פסולים או אלימים, אבל זה לא ממש יועיל או ישנה את מה שמופיע בכתובים. מעניין שמתחזים ליהודים לא יודעים שיש חובה לכבד הוראות בכתובים, והם עושים מה שהם רוצים כאילו אין אלוהים.

בעברית קלה, במשמרת של הפושע הסידרתי שמסובך עד צוואר בפלילים התרחשו אסונות נוראיים, לא היה מאמץ להגשים את חזון מדינת היהודים, התרחשו המון חטאים ונגרמו אסונות נוראיים, ובגללו כולנו נחשב לפושעים בינלאומיים.

בהתחשב בשלל הכשלים ושפע המחדלים המפחידים, אולי כדאי שבמקום הפושע הסידרתי עם האישומים הפליליים יהיו לנו מנהיגים שהם ציונים, שחושבים על טובת אחרים, והם אנשים הגונים, ישרים ואחראיים.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “כשפושעים נענשים הם כועסים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן