עבריינות מצדיקה התערבות

עבריינות מצדיקה התערבות

הסתה לחרדה קיומית מתמידה ושנאה הובילה לרצח נורא שהסיט את האומה מדרכה, תורתה ונתיבה.

הציונות לא מתה כשנרצח משחרר הבירה בגלל ליבוי האיבה, אבל כנופייה רודנית, עבריינית, מרדנית, חמדנית, כוחנית, קיצונית, סרבנית וגזענית השתלטה על הדמוקרטיה העברית בכוונה להפוך אותה לדיקטטורה הילכתית.

מחאות ציבוריות מתמידות כנגד המזימה לשנות את השיטה גרמו לאוייבי המדינה לחשוב שזו הזדמנות להזיק לה. הצבא וראשי מערכת הביטחון התאמצו להזהיר את הפושע, אבל למרבה הצער הוא לא שעה, ונגרם לנו אסון מזעזע ונורא שהצית מלחמה שלא נגמרה או השיגה את מטרותיה.

כל הלעיל אינו השמצה במטרה להלבין לפושעים פנים בפרהסיה, חלילה, אלא רק המציאות המרה ותיאור הבעייה נעשה לטובת המדינה שכבר מספיק סבלה.

ציטוט:

מנהיג הרוב הדמוקרטי נגד נתניהו: “שיקולי ההישרדות פוליטית שלו גברו על האינטרס הישראלי”

הסנאטור היהודי צ’אק שומר, מקורב בעבר לנתניהו, אמר בנאום חריף שחזונו של נתניהו “לא מתאים יותר לצרכי ישראל”, ויש ללכת לבחירות. לדבריו, נתניהו “איבד את דרכו” כשאפשר לשיקול הפוליטי לגבור על האינטרס הישראלי. שגריר ישראל בוושינגטון תקף: “מזיק למטרות המשותפות”

עד כאן ציטוט.

פושעים סידרתיים ועבריינים נכלוליים לא אוהבים שאומרים להם את האמת בפנים. למעשה, הם מעדיפים להאשים אחרים, לצפצף על חוקים כאילו אין אלוהים, לעשות מה שהם רוצים ולחשוב שרק הם צודקים.

במציאות, חוטאים אולי לא נהנים כאשר חושפים את מעלליהם הרעים ברבים, אבל הם לא באמת חסינים. כשטועים, שוגים, מזיקים, מרמים, בוגדים ומתעלמים מחוקים במשך הרבה שנים בסוף נחשפים ונענשים. כאמור, ככה זה בחיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר- כשפושעים נענשים הם כועסים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן