לזכור עוזר לא לשכוח

לזכור עוזר לא לשכוח

לילדים וילדות בדרך כלל יש רגשות חמים כלפי מי שהעניק להם חיים. האמת היא שהתחושות הללו כנראה גם נשארות עימנו להרבה שנים. בעניין הזה דומה שרוב בני האדם ובנות חווה מאוד דומות ודומים.

מחמת היותינו אנושיים ומוגבלים לא תמיד ברור לנו מה כוונת הרב חסדו השוכן במרומים, אבל במקום לעלות כעננת עשן שחור לשמיים אמא נותרה בחיים כשעל אמתה מספרי מוות כחלחלים. למה זה קרה בעוד שמיליוני אחרים הפכו לחללים? זה מקריות מדהימה או נס אלוקי מכוון ונטול הסברים?

במקום להיות אפר שמעורב ברגבים שמצמיחים עשבים במקומות שהפכו תירותיים, אמא עדיין נהנית לצייר פרחים ישראליים בצבעי מיים עדינים.

אולי בגלל מה שעבר על ההורים והסבל הנורא של הדורות הקודמים חשוב ללחום בשנאה ולבקש שלום שיטיב עם כל הצדדים. למעשה, זה גם עיקר המסר בכתובים.

קישור לספר- הספרנית מאושוויץ. קישור לראיון עם “הספרנית מאושוויץ” ביו טיוב.

קישור לאתר של דיטה. קישור לציורים של דיטה.

קישור למשפחתה של דיטה באתר ההנצחה- לזכור נקודה קום. מקור התמונה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “לזכור עוזר לא לשכוח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן