מה? יש גם ימנים בוגדים?

מה? יש גם ימנים בוגדים?

למרבה הצער, במשך הרבה שנים האזרחיות והאזרחים בארץ נחשפו להסתה פרועה, שיקרית, מתמידה ומזיקה ששיסעה ופילגה את האומה. הדבר נעשה ביודעין, בזדון ובכוונה למען מטרה פוליטית צרה, ומאז שפוך כתם אדום על דפי ההיסטוריה. למרבה השמחה, החשוד המרכזי באי מניעת הסתה כבר מזומן לערכאה בגלל שלל כיתבי אשמה.

חוץ מזה, הכזבן הנכלולי שפוטר לאחרונה גם חשוד בבגידה בביטחון המדינה, לכאורה בעבור עמלה בלי שמשרד הביטחון ידע, וזו בעייה די חמורה. בעברית קלה, מי שלא מנע הסתה שיקרית שקראה למשחרר הבירה סכנה עכשיו כנראה יחשף בעצמו כבוגד בעבור עמלה שמנה, שנכלוליותו וחמדנותו סיכנה את ביטחון האומה כולה.

כזכור לזוכרות וכידוע ליודעים, חטא איום נורא קרה בעיקבות השמצה, הכפשה והאשמה ריקה, ובפעם הראשונה בתולדותינו נרצח מנהיג המדינה על ידי רשע עם כיפה שכנראה לא מבין הרבה בתורה ועיקרה.

משום מה, עד כה כל הרוצחים, השונאים והמזיקים לאחרים על רקע פוליטי באו מהימין. האם זה יתכן שהמתחזים לכשרים לא יודעים שמתן כבוד לאחרים זה עיקר המסר בכתובים? למה הם מזיקים, פוגעים ושונאים אם השכינה מצווה עלינו לאהוב את כל היצירות והיצירים כאילו גם הן והם נבראו על ידי השוכנת במרומים?

על פי תורה מותר להתגונן בכל האמצעים כשמותקפים, אבל כל הרוצחים מימין פגעו בזדון בתמימים. מעניין מה חושב הרב חסדו על יהודים שחוטאים למצוות ממרומים?

נחמד לראות שהימניים הקיצוניים זועמיים על ימנים קיצוניים וסבורים שגם הם בוגדים, ולא רק השמאלנים הדמוקרטים והציוניים. זה שוויוני, מאוזן ודמוקרטי. מצד שני, לא בטוח שכאלה דיבורים זועפים יביאו אחדות לעם או יעזרו לתושבות ולתושבים. זה טוב אם סתם צועקים, נוזפים ומאשימים? לא עדיף למצוא את הדברים שמאחדים?

ציטוט:

בצלאל סמוטריץ’ – זה באשמתך!
במקום ש”הציונות הדתית” תשפיע בתוך הממשלה, היא עושה קרקס בחוץ • הם עצמם בטוחים שמדובר בצעד הכרחי שמבטא ערכים ויושרה, לא בטוח שזה מה שהציבור הימני יחשוב ביום שבו הממשלה החדשה תתחיל לעבוד באמת • וגם: ייתכן שמה שצריך לדבר עליו אלו השאיפות האישיות של סמוטריץ’, ולא של בנט

חברי הכנסת של “הציונות הדתית”, כך נראה, פועלים לא רק מתוך תחושה של צדקת הדרך, אלא גם מתוך אשמה ומתוך חרדה שעוד מעט, כאשר הישראלים יתרגלו לממשלה החדשה הזו (שההרכב שלה ימשיך להיות מוזר בכל יום שבו היא תתקיים), האצבעות המאשימות בימין כבר לא יופנו כלפי בנט והפרת הבטחות הבחירות שלו, אלא כלפי סמוטריץ’ שיכול היה למנוע את כל העסק.

עד כאן ציטוט.

נחמד לראות שלא רק השמאלנים הדמוקרטיים והציוניים הם לכאורה בוגדים מסוכנים שצריך לשסות בם עשבים שוטים כדי לירות בגבם שלושה כדורים בברכת רבנים עיוועים, אלא שמידי פעם גם בין הסרבנים, הגזענים, הלאומניים והקיצונים הלוחמניים לפעמים מתרחשים אירועים קצת מסעירים ומעניינים.

מערכת עיתון ברשת פועלת לאור עקרונות שוויוניים ודמוקרטיים, וכדי לתת במה ציבורית לכל הצדדים.

אנו מאוד שמחים על שהסרבנים הגזעניים, הכוחניים והקיצוניים חושפים מרצונם החופשי את טיבעם בפני הצופות ולצופים. בצורה זו, הרבה יותר קל להבדיל בין הציונים הדמוקרטיים לבין הקנאים המרדניים, להבין את מהותם של כל הצדדים הניצים, ולהיזהר ממלחמות אחים וחורבנות נוספים.

קישור למאמר ב N12

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן