למה הנשיאה מסכנת את הדמוקרטיה?

למה הנשיאה מסכנת את הדמוקרטיה?

כידוע ליודעות הנחפזות וליודעים הממהרים החיפזון מהשטן. לעומת זאת, בית המשפט טוחן לאט ויש לו זמן. אומנם, עבריין מסוכן מאיים לרמוס חוקים ולדרוס מוסדות דמוקרטיים, אבל המבצר המעורער והסדוק לבינתיים עדיין כאן.

מעניין למה כבוד השופטת חיות מגלה סבלנות וסלחנות כלפי עבריינות. מי יודע. אולי היא קורבן לסחטנות או סתם אוהבת רודנות, שבעיקרון קצת שונה מדרכה של הציונות והיהדות.

ציטוט:

בג”ץ העניק למדינה ארכה של שבועיים בעתירה בעניין נבצרות נתניהו.

עד כאן ציטוט.

כל הנזק הלאומי, הכלכלי, הביטחוני, החברתי והמשפטי שיתרחש כאן בשבועיים הקרובים יהייה באחריותה הישירה של כבוד השופטת העליונה, שלא ממש נחפזה לתקן בעייה נפיצה, מזיקה ומפחידה.

אם המדינה חלילה תבער, יהיו נפגעים ויבואו לנו נזקים חמורים, יהייה ברור לגמרי מי איפשר לנאשם בפלילים שנמצא בניגוד עניינים להמשיך ולהזיק למדינת היהודים.

סך הכל, חיות וחבריה איפשרו היום לפושע סידרתי להמשיך להרוס את הדמוקרטיה, לדרוס את חוקיה ולרמוס את מוסדותיה ללא הפרעה.

לפיכך, תוצאות הטעות הנוראה יהיו באשמת בית המשפט הגבוה, זה שבראשו נשיאה נבונה ומלאת חמלה שמרשה לפושע סידרתי להיות ראש ממשלה.

בעזרת השם, יהיו לנו עכשיו שבועיים שקטים, שלווים ונטולי אירועים, ממש כמו בחודשים האחרונים. נראה שלדעתה המלומדת של השופטת העליונה הכל כשורה ואין בעייה.

אז מה אם פושע הורס את הדמוקרטיה? מקסימום בעוד שבועיים חיות תוציא איזה פסיקה ותגלה להפתעתה שהממשלה בינתיים הוציאה תקנה חדשה שאומרת שמותר לצפצף עליה מהמקפצה.

למרבה המזל, ללא קשר לסלחנותה התמוהה והשגוייה של הנשיאה הנכבדה, העם הישראלי לא יוותר על העצמאות, החופש והדמוקרטיה, גם אם תידרש מערכה אזרחית ארוכה כנגד הפשע.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- חוטאים רוצים להכשיר שרצים? קישור למאמר בשם- עבריינות לא מצדיקה ניבצרות? קישור למאמר בשם- כשל מוסרי יביא למרי אזרחי. קישור למאמר בשם- לחיות יש עצמאות ואחריות? קישור למאמר בשם- עם חופשי ועבריין רודני. קישור למאמר בשם- רודנות אינה דרכה של הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן