לעבריינות יש סמכות?

לעבריינות יש סמכות?

כנראה שהנאשם בפלילים סבור בטעות מלאת נפיחות שישראל היא מלכות, ושלחוק אין עליו שום סמכות. מצד שני, מאוד יתכן שההכרזות המשונות לא הושמעו בגללו אלא מחמת השתלטות איזה ליקות משפחתית על שיפוט המציאות.

העבריין הסידרתי מפטר את שר הביטחון שהזהיר בצדק ומתוך אחריות לאומית מפני פגיעה בציון, ואז גם מצהיר שברצונו לצפצף על בית המשפט העליון? אז מה, נראה שהפושע עדיין חושב בהיגיון? מה שהוא עושה אל מול מיקרופון זה צעד חוקי, נכון ונבון?

ציטוט:

נתניהו: לבית המשפט העליון אין סמכות לדון בענייני.

רה”מ דחה באמצעות פרקליטו את הפנייה לבג”ץ שהוגשה עקב נאומו, בו הודיע כי יעסוק בפומבי במהפכה המשפטית – ובכך הפר את הסדר העניינים עליו הוא חתום. “ההכרעה בעניין אינה בסמכות העליון, דין העתירה להידחות על הסף”, טען. “ניסיון הפיכה שלטונית בחסות ביהמ”ש”

עד כאן ציטוט מעורר התפעלות.

מה אפשר לומר? קצת מוזר שנאשם בפלילים שגם הסתבך בהפרת הסדר ניגוד עיניינים מנסה לספר לשופטים שעליו לכאורה לא חלים חוקים. אולי העבריין חושב עצמו למלך מלכי המלכים?

מעניין איך תגיב מערכת החוק המבוזה לעבריין חוצפן שמצפצף עליה מהמקפצה ועושה מימנה צחוק. מזל שאנו דמוקרטיה נאורה ולא איזה דיקטטורה חשוכה, אחרת הפושע המרדן בטח היה נישלח לבלות קצת בצינוק.

בפרק הבא של הסידרה בהמשכים כנראה שנראה מה עולה בגורלם של פושעים סידרתיים שקצת מגזימים, מאוד מזיקים, בוגדים בשבועות אמונים, מפרים הסדרים חתומים, עושים מה שהם רוצים ובאופן כללי די מעצבנים.

החוק שולט במדינה ולא הפשע. ככה זה מאז שפעם קיבלנו את התורה, וזו גם תהייה התוצאה של המערכה האחרונה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ניגוד עיניינים וביזוי חוקים. קישור למאמר בשם- יקוב הדין את ההר, כך נאמר. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן