הגיע הזמן לטהר את המישכן

הגיע הזמן לטהר את המישכן

ברוך השם. כבר אין שום צורך להזהיר מפני הכזבן המסוכן כל הזמן. סך הכל, עכשיו סוף סוף ברור לרוב העם שהנאשם הוא לא רק סתם פושע סידרתי אלא ממש עבריין.

נו? אז מתי יטוהר המישכן? החוק לא שולט כאן? הרי כבר יש צחנה עזה באורווה ועולה עשן, והוא לא לבן.

לכבוד השופטת חיות יש אחריות? למה היא לא מוציאה את הפושע הסידרתי לניבצרות? למה היא מחכה? שתילקח מימנה הסמכות לדון בסוגייה ונהפוך לרודנות? מדוע היא אישרה לנאשם בשלל כיתבי אשמה לנהל את המדינה? למה סיפרה שההחלטה המשונה לכאורה התקבלה בהסכמה מלאה, שהרי השופט מזוז מסר גירסה אמינה ולגמרי שונה?

ללא קשר לדממה התמוהה של בית המשפט הגבוה והתנהלותו המוזרה עד עתה הדמוקרטיה תגן על עצמה מפני הקמים לכלותה במטרה לברוח מישיבה בתא.

ציטוט:

“שלטון כזה לוקח אותנו למקום שאף דמוקרטיה לא חזרה ממנו בחיים”
אילנה דיין התייחסה באופן חריג בתוכנית “עובדה” לאירועים האחרונים. דבריה מבטאים תחושות קשות של פסימיות, ביקורת כלפי אלו שדוחפים לקדם את תוכנית לוין בכל הכוח וקראה לציבור הרחב להגן על זכויות המיעוטים. “תדמיינו את עצמכם במיעוט. אחרי שתדמיינו, תחליטו באיזה צד של ההיסטוריה תרצו לעמוד, ומה תספרו לילדים של חורף שנת 2023”

עד כאן ציטוט.

ישראל לא תהייה דיקטטורה שכנופייה עבריינית בראשה. חזונה, דרכה ותורתה של האומה לא כוללים רמיסת חוקים ודריסת מוסדות לאומיים. האומה שכבר מספיק סבלה לא תסכים להפוך לממלכה שפושע רודני בראשה.

חלילה חיות לא תיקח אחריות עם ישראל יאלץ לצאת מהאדישות ולהציל את הציונות. דרך אגב, לשופטים עליונים יש חסינות? סך הכל, לא רק סיוע בשתיקה או הימנעות מפעולה אלא גם מתן חותמת כשרות לכשל מוסרי לשלוט בהגה הלאומי זו כנראה טעות.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

6 thoughts on “הגיע הזמן לטהר את המישכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן