פושע רודני ושקט משפטי

פושע רודני ושקט משפטי

בית המשפט הגבוה ביקש מהנאשם בפלילים שיתכבד ויבוא לדיון בהפרת הסדר ניגוד עיניינים, והדבר המביך אפילו פורסם בעיתונים.

למרבה הצער, בעוד שהמוני דגלים מתנופפים בארץ במטרה למנוע עליית משטר רודני בראשות נאשם בפלילים, ויש דיבורים על שימוש בבלמים, במציאות חוקים חדשים אושרו היום ובירושלים אולי יש שופטים, אבל הם כנראה ביישניים וסחוטות או סתם צייתניות ושפוטים.

ציטוט:

כזכור, בשבוע שעבר הבהירה היועמ”שית לראש הממשלה במכתב שנשלח אליו בו הבהירה הבהירה בהרב מיארה כי נתניהו מנוע מקידום הרפורמות במערכת המשפט גם אם הרפרומה נעשית בעקיפין דרך גורמים אחרים

״עמדת היועצת המשפטית לממשלה היא כי יישום המגבלות שאושרו בפסק הדין של בג”ץ, בנסיבות הנדונות, מוביל למסקנה כי על ראש הממשלה להימנע ממעורבות ביוזמות הנוגעות לשינויים במערכת המשפט״ נכתב במכתב.

בנוסף הבהירה בהרב מיארה כי״בשל קיומו של חשש סביר לניגוד עניינים בין ענייניו האישיים הנוגעים למשפט בו הוא נאשם, לבין רכיבים מהותיים ביוזמות, בהתאם לאמות המידה שפורטו בחוות הדעת ואושרו בפסק הדין בעתירת ניגוד העניינים מ-2021. מניעות זו חלה גם על מתן הנחייה ישירה או עקיפה באמצעות גורמים אחרים בכל הנוגע לקידום היוזמות״.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, אין מה לדאוג שעל הדמוקרטיה תשתלט בעתיד כנופייה עבריינית שתבגוד בחזון המדינה ותעשה מה שהיא רוצה. במבחן התוצאה נראה שזה כבר קרה. עובדה, הערכאה העליונה יושבת בדממה בפינה, והפושע עדיין עומד על המקפצה.

אולי אי אימון קוסטרוקטיבי במליאה יכול להושיע את הדמוקרטיה מהקמים לכלותה במטרה לחמוק מהרשעה וישיבה בתא.

קישור למאמר בסרוגים. קישור למאמר בשם- האביב הישראלי והחזון הדמוקרטי. קישור למאמר בשם- תחנונים או גבולות ברורים? קישור למאמר בשם- ניגוד עיניינים וביזוי חוקים. קישור למאמר בשם- יקוב הדין את ההר, כך נאמר. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “פושע רודני ושקט משפטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן