ניגוד עיניינים וביזוי חוקים

ניגוד עיניינים וביזוי חוקים

כידוע ליודעות וליודעים, הנאשם בשלל תיקים פליליים מצפצף על חוקים ומסכן במודע את מדינת היהודים במאמץ לחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

למרבה השמחה, חוץ מעבריינים סידרתיים ומזיקים יש בארץ גם אנשים טובים, ישרים, אחראיים, אמיצים והגונים.

ציטוט:

גנץ, ברק, יעלון וחלוץ: אי כינוס הקבינט – הפקרות. זה מכתב התמיכה בגלנט.
שר הביטחון, שקרא לעצור את החקיקה והתריע מ”סכנה ברורה ומיידית”, ביקש בימים האחרונים לכנס את הקבינט להצגת התמונה הביטחונית – אבל הקבינט לא כונס. גנץ: “מפקירים את ביטחון ישראל”. ברק, יעלון וחלוץ בהודעה משותפת: “אם נתניהו לא יכנס את הקבינט היום, הוא יהיה אחראי אישית להפקרות”. אלופים במיל’ במכתב תמיכה לגלנט: “אמירתך – ביטוי למנהיגות שמונעת אסון”

עד כאן ציטוט.

מי שנשבע לשמור אמונים למדינה ולציית לחוקיה הוא פושע שמסובך עד צוואר בכיתבי אשמה. סירובו של העבריין הסידרתי לקיים ישיבת ממשלה היום מהווה עוד הפרה של התחייבות חוקית, וזו בעייה חמורה.

מעניין מתי בית המשפט הגבוה יזכר שלפי שבועיים הוא שוב נתן לעבריין המסוכן עוד זמן כדי לנסות למצוא סיבה שתצדיק הפרה גסה של התחייבות להימנע מניגוד עיניינים.

להסביר ביזוי חוקים בעוד שבוע ימים יהייה דיון מעניין בחטא רענן וחדש, ולכן אולי כדאי קודם לעסוק בפשעים הקודמים. סך הכל, בג”ץ כבר נתן לפושע הארכה פעמיים, והשבוע סוף סוף הגיע הזמן שהוא יגמגם תירוצים לא משכנעים.

בג”צ ביקש לדון בהפרת הסדר ניגוד עניינים עוד לפני הדיון בביזוי חוקים. האם יהיו דיחויים נוספים? העם מביט בבית המשפט העליון ומצפה שהוא יושיע את הדמוקרטיה בציון. אם זה חלילה לא יקרה, הדבר בטח קצת יעצבן את ההמון שמאס בעבריינות ובשחיתות המזיקה שבשילטון.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה בישראל תביס את הנוכל. קישור למאמר בשם- יקוב הדין את ההר, כך נאמר. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן