הדמוקרטיה בישראל תביס את הנוכל

הדמוקרטיה בישראל תביס את הנוכל

עוד לא אבדה תקוותנו. יתכן שהשם או בג”ץ ירחמו עלינו וינצל ביתנו. חלילה זה לא יקרה, נאלץ לטהר את האורווה שסרחה בכוחות עצמנו.

ציטוט:

עתירה נגד רה”מ נתניהו: “הפר את הסכם ניגוד העניינים וביזה את בית המשפט”התנועה לאיכות השלטון הגישה עתירה לבית המשפט העליון להטיל קנס או מאסר על ראש הממשלה בנימין נתניהו בגין ביזוי בית המשפט, בשל נאומו ביום חמישי, שבו הצהיר כי הוא “נכנס לאירוע”, ברקע הסכם ניגוד העניינים בעניינו. הצעד נעשה לנוכח “הפרתו הבוטה של ראש הממשלה את הסדר ניגוד העניינים, בניגוד לחוק, ותוך שהוא בוחר שלא לציית לשלושה פסקי דין חלוטים של התנועה לאיכות השלטון”.

עד כאן ציטוט.

האם בית המשפט העליון יעתר לבקשת התנועה למיגור הקלון ויעזור לאומה שכבר מספיק סבלה להימנע מעוד אסון לאומי מלא יגון?

עד כה בית המשפט הגבוה כבר נתן לנאשם שתי הארכות, והשבוע יתם הזמן. העבריין הסידרתי יאלץ לנסות להסביר בערכאה מדוע לדעתו הפרה בוטה וגסה של הסכם ניגוד עיניינים זה דבר מוסרי, שיגרתי וחוקי.

יתכן ששומרי הסף במדינה סבלו מאיומים וסחיטה ומסיבה זו שוב ושוב איפשרו לנאשם בשלל כיתבי אשמה לנהל את המדינה. זה היה קצת מוזר לראות וגם מעורר תדהמה קלה, אבל במבחן התוצאה הפושע שב לעמדת הנהגה על אף כיתבי האשמה והחשד המבוסס לבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה.

אם ההשערה הפרועה שלמעלה נכונה הרי שקיימת אפשרות די סבירה בג”ץ יספר בהכנעה שהפרת חוזה חתום ובגידה בשבועת הנאמנות שניתנה לכאורה מייצגים התנהלות כשרה וסבירה שאינה ממש מהווה בעייה.

כאמור, במידה ובית המשפט העליון לא יושיע את ציון מאסון הציבור הישראלי כנראה יבין שאין ברירה אלא לקחת יוזמה אזרחית נחושה ולהושיע את הדמוקרטיה מפני הכנופייה העבריינית שקמה לכלותה.

קישור למיבזק בידיעות. קישור למאמר בשם- יקוב הדין את ההר, כך נאמר. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הדמוקרטיה בישראל תביס את הנוכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן