הסעודה האחרונה לא הייתה כשרה

הסעודה האחרונה לא הייתה כשרה

הנאשם בפלילים והמורשעת הלקוייה סעדו ארוחה דשנה שאינה כשרה על חשבון אחרים בזמן שבארץ יש מהומה, מחאה עזה וברחובות גם רותחת תסיסה שמסכנת את חזון המייסדים?

ציטוט:

בני הזוג נתניהו אכלו במסעדת יוקרה לא כשרה, לפיד תקף: “אין גבול לצביעות”
הרשת רותחת • בזמן ביקורו המדיני בלונדון, רה”מ ורעייתו תועדו אוכלים במסעדת מישלן לא כשרה של השף גורדון רמזי • ראש האופוזיציה עקץ: “הוא אוכל במסעדה לא כשרה ואז רץ הביתה להצביע על חוק החמץ” • עשרות מפגינים נגד המהפכה המשפטית מול המלון שבו לן נתניהו בלונדון: “בושה, דמוקרטיה”

עד כאן ציטוט.

ההיסטוריה מספרת שפעם הייתה בצרפת מלכה מפונקת שלא ממש הבינה את הבעיות של עמה. התוצאה הייתה דמוקרטיה לאחר פעולה כירורגית לא נעימה אבל קצרה. ברוך השם, אצלנו אין שום סכנה שחלילה תבוא התערבות רפואית למי שחטא, הזניח, פגע ופשע.

למעשה, המורשעים מקבלים תא נוח עם מיטה ואבטחה.לא בטוח שהנאשם בשלל כיתבי אשמה יזכה לבקר בעוד הרבה מסעדות יוקרה ולכן יתכן שזו הייתה החגיגה האחרונה. למרבה הצער, נראה שהיא לא ממש הייתה כשרה.

ציטוט:

החזית הפנימית בליכוד: חמישה ח”כים עד כה קראו לעצירת החקיקה.

הח”כים הם יואב גלנט, יולי אדלשטיין, דוד ביטן, אבי דיכטר ואלי דלל. עם זאת, בהצבעה בשבוע שעבר על המתווה המצומצם של המהפכה המשפטית רוב הסיעה הצביעה בעד, כולל חברי הסיעה שקוראים לעצירת החקיקה. דוד ביטן: “מחזק את דבריו של שר הביטחון”

עד כאן ציטוט

כשספינת הפיראטים שוקעת, העכברים היותר אמיצים נמלטים תוך כדי שהם משמיעים ציוצים דמוקרטיים, אחראיים וממלכתיים.נראה שבאוניית העבריינים כבר יש חורים, ואולי הדבר יציל את מדינת היהודים.

פסיקה נחושה בערכאה נגד פושע שהפר הסדר ניגוד עניינים יאפשר את בואם של קברניטים הגונים שאינם מסובכים בפלילים.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בשם- אי ידיעה פוטר מהענשה? קישור למאמר בשם- חגיגה לקוייה מגיעה לתומה. קישור למאמר בשם- מאבק דמוקרטי והחזון הציוני. קישור למאמר בשם- מלחמת עצמאות כנגד רודנות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן