מאבק דמוקרטי והחזון הציוני

מאבק דמוקרטי והחזון הציוני

שלום ישראל והרי החדשות ועיקרן תחילה.

הכנופייה העבריינית גרמה למהומה כבירה בכל המדינה. הניסיון לרמוס את הדמוקרטיה, להכשיר שרץ שחטא ולהקים כאן ממלכה הוציא את העם לרחובות, והשמחה רבה.

השר לביטחון פנים הוא טרוריסט שהורשע הרבה פעמים, ולאחרונה הוא מדרבן לובשי מדים לפגוע באזרחיות ואזרחים. אומנם, הסבירו לו שלדרג המדיני אסור להתערב בעבודה המקצועית של השוטרים, אבל כהרגלו של העבריין הסידרתי הוא ממשיך מצפצף על החוקים.

הנאשם בפלילים מודיע למיקרופונים הסקרניים שהוא לא יסכים לאנרכיה, כנראה בגלל שהוא מעדיף מונרכיה. חוץ מזה, יתכן שהעבריין סבור שציות לחוק זה דבר מאוד חשוב, ושרק לו מותר לבצע חטאים רבים במשך שנים.

ללא קשר למאמציהם האלימים של הפושעים המסוכנים, הישראליות לא ממש חוששות והישראלים לא מפחדים להתעמת עם זדים מזיקים. למעשה, אנו חוצפניים, עצמאיים, ומאמינים במאבק צודק וחיוני ברודנים. חוץ מזה, בהימנון שלנו כתוב שאנו שואפים להיות חופשיים. למה שנסכים להיות עם עבדים?

הנה ציטוט מחזית המאבק האזרחי לעצמאות:

“יום השיתוק הלאומי”: כבישים מרכזיים ברחבי הארץ נחסמו, עשרות מפגינים נעצרו.

עשרות מפגינים נגד המהפכה המשפטית חסמו כבישים רבים במרכז, בשרון ובחיפה, צמיגים הובערו סמוך לנמל אשדוד. מוחים הגיעו גם לביתו של דרעי בירושלים. לקראת הערב, ייחסמו רחובות גם ברמת גן ובבני ברק. אחד המפגינים: “עצרו אותנו באלימות מטורפת”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? טוב שהעם בציון מתנגד לרמיסת החוק והחזון. מצד שני, יתכן שהפתרון לבעייה הקיומית המטרידה יבוא מבית המשפט העליון. סך הכל, הפרה בוטה של הסדר ניגוד עיניינים עשוייה להצדיק מעצר עד לתום הליכים הפליליים.

אין אפילו צורך להכריז על העבריין הסידרתי כנבצר, יספיק לשים אותו במעצר בעוון הסכם שהופר.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- עם חופשי נגד נאשם פלילי. קישור למאמר בשם- מלחמת עצמאות כנגד רודנות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “מאבק דמוקרטי והחזון הציוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן