עם חופשי נגד נאשם פלילי

עם חופשי נגד נאשם פלילי

רודנות, עבריינות ושחיתות אינן חזון הציונות.

שנים חונכנו על ערכי מגילת העצמות שעיקרן חירות, מוסריות, התחשבות ומניעת אלימות.

העם הישראלי לא רוצה מלך נכלולי וכוחני שמסובך עד צוואר באופן פלילי. למעשה הליך הבחירות הלאומי האחרון כלל לא עסק בשינוי משטרי דרמטי או בחיסול החזון הדמוקרטי.

כתוצאה מהניסיון הפסול להשתלט על הדמוקרטיה בציון ולהכפיף את כל המוסדות בפני זרוע מבצעת אחת עכשיו יש בעייה חמורה שמסכנת את שלום המדינה. נראה שמשפחה לקוייה שהסתבכה בערכאה מטריפה ומשגעת מדינה שלמה.

ציטוט:

עשרות טייסי מילואים לא יגיעו השבוע לאימונים: “נתייצב בכנסת להיאבק על הדמוקרטיה”
180 אנשי צוות אוויר במילואים, כ-40 מפעילי כטמ”מים ויותר מ-50 בקרים הודיעו שלא יתייצבו השבוע למילואים ביחידות ויקדישו את זמנם לקריאה להידברות והגנה על הדמוקרטיה. בפעילות מבצעית, ימשיכו.

ציטוט:

חיילי מילואים מסרבים להתייצב: “כל אחד צריך לפעול לפי צו מצפונו”

מילואמניקים במערך המ”מ ומיחידות הסייבר של אמ”ן, שב”כ והמוסד מפסיקים מהיום את התנדבותם על רקע הבאת חוק הנבצרות לקריאה שנייה ושלישית היום. סרן א’: “ההבדל בין לשרת בצבא של פוטין ולשרת בצה”ל הולך להימחק”

עד כאן ציטוט.

רק ניבצרות, התפטרות או הדחה עושיים להושיע את המדינה מהקמים לחרבה במטרה לחמוק מישיבה בתא עם אבטחה. עד שזה לא יקרה, תגבר הסכנה לאומה ולביטחונה, וכך גם המחאה האזרחית שאינה אלימה.

קישוא למאמר בידיעות. קישוא למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- מלחמת עצמאות כנגד רודנות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “עם חופשי נגד נאשם פלילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן