אמריקה מעדיפה דמוקרטיה?

אמריקה מעדיפה דמוקרטיה?

דמוקרטיה שוויונית ושוחרת הסדרה אינה ממש חזונה של הכנופייה העבריינית עם כיתבי האשמה, וזו קצת בעייה לא רק בגלל הבגידה במצע המדינה, שהרי אמריקה היא ידידה חשובה. למה הנאשם בפלילים מרמה אותה, משקר לה ומסכן את כל מה שנבנה מאז הוקראה המגילה?

ציטוט:

הנשיא ביידן שוחח עם רה”מ נתניהו על הרפורמה: מביע דאגה.

עוד נמסר כי הנשיא ביידן הדגיש בשיחה את אמונתו שערכים דמוקרטיים תמיד היו, וחייבים להישאר, ושהם סימן ההיכר של מערכת היחסים בין ארה”ב לישראל.

מלשכת נתניהו נמסר כי רה”מ אמר לנשיא האמריקני “שישראל הייתה ותהיה דמוקרטיה חזקה ותוססת”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, אם לא נהייה דמוקרטיה כנראה שאמריקה תשים אותנו בקטגוריה קצת שונה, אולי כמו רוסיה או הונגריה. יתכן שזה לא יהייה קל להסתדר לבד בשכונה. כנראה שצריך אמונה בשכינה, להרבות בתפילה ולא לאבד תקווה.

קצת מצער לחשוב שהעבריין מוכן לסכן את גורלה של מדינה שלמה רק כדי לחמוק מהרשעה וישיבה מאובטחת ורגועה בתא.

כשנשיא אמריקה מתקשר אליך לא בשביל להשמיע הזמנה אלא כדי להביע קצת דאגה, הפושע כנראה יודע שבלועזית צחה ודיפלומטית אדיבה נאמר לו שהמצב איום ונורא, שלא לומר מעורר חלחלה ובעתה.

העבריין בטח יספר לפרהסיה שלכאורה היה לו דיון מעניין ומשעשע לגבי הדרכים היעילות להעלות את איראן בעשן, אבל העולם מזמן יודע הוא כזבן אומן. במציאות, סביר הנשיא צרח על ביבי ואז הסביר לו בנימוס שכדאי להיות צייתן.

במבחן התוצאה, הנאשם בפלילים הסכים מייד לעצור תוכניות לא חוקיות לבנייה בשטחים, וזה אומר הוא קלט את המסר, נכנע והסכים.

מצד שני, חלק ניכר מהשרים המרדניים והעבריניים בממשלה שהוא הקים לא ממש מקשיבים לו, מצייתים להוראותיו או מתחשבים בתחנוניו הנואשים. לפיכך, סביר שעוד נחזה בעימותים מעניינים, כיפופי ידיים, איומים מפחידים, משברים מרגשים ושעשועים.

הפתרון היחידי שכנראה נותר מעשי למצב הנוראי הוא להוציא את ביבי מהמועדון הפוליטי באופן משפטי, שהרי הוא נאשם פלילי ופושע סידרתי שנמצא בהפרת הסדר ניגוד עיניינים רשמי. חוץ מזה, הוא בגד בשבועת האמונים ומהווה סכנה ממשית לחזון הלאומי.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- עם חופשי נגד נאשם פלילי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן