כיסאות רעועים וניירות רוטטים

כיסאות רעועים וניירות רוטטים

כדאי לא רק לדעת את שפת הקודש שבן יהודה פעם חידש או סתם ידיש שמבדילה בין יהודי כשר לסתם איש, אלא גם להבין חיות שאינן מילוליות, תינוקות, גננות זועפות, מורות צעקניות, כותרות מבלבלות או מגמתיות ואת שפת הגוף, זו שמראה איך הדובר באמת מרגיש.

בקישור למטה יש הצגה לצופות ולמאזינים. במילולית מדוברת שומעים שם דיבורים נחרצים, תקיפים וסמכותיים. בחלק הראשון לא ממש רואים סימנים מדאיגים, מטרידים, מצערים או משונים. לעומת זאת, במהלך ההופעה מתחילים לראות שהניירות בתחתית המסך זעים, נעים ורוקדים.

ציטוט:

נתניהו במסר לרמטכ”ל, לראש השב”כ ולמפכ”ל: טפלו בסרבנות, הסתה ואנרכיה.
רה”מ שיגר מסר לשבתאי והלוי ואמר כי “מדינה חפצת חיים לא יכולה להשלים עם סרבנות ואנרכיה”. נתניהו התעלם מאירועי האלימות נגד מפגינים, ואמר כי השב”כ צריך “לפעול נגד המסיתים” נגדו. הוא גם לא התייחס לשיגור הרקטה מעזה, שלא נענה בתגובה. לפיד תקף: “תעצור את החקיקה – והרמטכ”ל לא ייאבק בסרבנות”

עד כאן ציטוט.

כשמגיע החלק בנאום בו הנושא הוא טרוריסטים, העמודים בהם אוחז הנאשם בפלילים מתחילים לרטוט ולרעוד כאילו הם חשים איומים קיומיים.

מצבם של הניירות הרוטטים, הנירעדים והמזועזעים רק מחמיר כשהעבריין ממשיך לפטפט למיקרופונים ומבקש מהאחראים על הביטחון לשמור על ציון. רק דבר אחד הפוליטיקאי הנכלולי משום מה שכח לציין למיקרופון, וזה שרק בגללו אנו מתקרבים לאסון. סך הכל, הוא סוטה, חוטא ובוגד בחזון.

הרעד ההולך וגובר של הניירות בהם אוחז הדובר מתאר דבר קצת אחר מימה הוא אומר אחרי שהתאפר והסתפר על חשבון מישהו אחר.

הדחה כבר אינה תיאוריה, המבצר כבר די מעורער, הזמן הולך ונגמר, וניבצרות זו בהחלט אפשרות. הימצאות בניגוד עיניינים בוטה וברור בקלות תצדיק מהלכים משפטיים כואבים אך הכרחיים. נו? מה הפלא שהניירות שאוחז העבריין מול צלמים קצת רוטטים ורועדים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- עם חופשי נגד נאשם פלילי. קישור למאמר בשם- מלחמת עצמאות כנגד רודנות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן