מלחמת עצמאות כנגד רודנות

מלחמת עצמאות כנגד רודנות

הפרהסיה המודאגת כבר יוצאת חודשים לרחובות, ראשי מערכות חשובות משמיעים קולות והרבה מדינות ידידות מפרסמות אזהרות חמורות, אבל למרבה הצער עוד אין לכל המאמצים הללו הרבה תוצאות.

יתכן שכל הבעיות נובעות מחששה של משפחה לקוייה אחת, שמפחדת מעוד הרשעות. מה לעשות.

לא בטוח שההתרעות הרבות, ההודעות המדיניות המפחידות או ההפגות האזרחיות המתורבתות שאינן אלימות יבילו לשיפור במצבה העגום של הדמוקרטיה שהוקמה בארץ האבות.

זה אומנם מאוד מרגש ונחמד לאחוז דגל ביד, לצאת למיצעד המוני ולא לחוש לבד, אבל מה שיותר חשוב זה להשיג את היעד.

ציטוט:

בכירים במערכת הביטחון ובשירות החוץ בדימוס: “מאשימים את ממשלת ישראל בפגיעה בביטחון הלאומי”
יותר מ-240 בכירים בדימוס בצה”ל, בשב”כ ובמוסד, נוסף על בכירים בשירות החוץ בביקורת נוקבת נגד “הממשלה והעומד בראשה” • “מאשימים את ממשלת ישראל והעומד בראשה בקידום חקיקה שעלולה לחשוף ולהפקיר את אנשי כוחות הביטחון בהווה ובעבר להליכים משפטיים בין-לאומיים” • בין הבכירים: ראש השב”כ לשעבר עמי אילון, השגרירה לשעבר קולט אביטל וראש המל”ל לשעבר עוזי ארד.

ציטוט:

ארגוני המחאה מתכננים: “נשתק את המדינה” – צירים מרכזיים יחסמו והתחבורה הציבורית תשובש • נתניהו ולפיד נחלשים גנץ מתחזק קואליציית נתניהו עם 58 מנדטים בלבד.

עד כאן ציטוט.

פושעים סידרתיים ואנוכיים לא מתרגשים מתלונות המרומים הזועמים. הם גם לא מכבדים חוקים ועושים מה שהם רוצים בלי התחשבות באחרים. הדרך היחידה לפתור את הבעייה עם עבריינים ביריוניים זה לתפוס אותם ולהביאם לערכאה כדי שתרשיע אותם על סמך הוכחה קבילה, ותשלחם אחר כבוד לישיבה סגורה בתא.

בעברית קלה, יופי שיש מחאה מתמידה, שקצת נראית כמו מלחמת העצמאות השנייה, אבל מה שיושיע את הדמוקרטיה מפני הקמים לכלותה זה רק ניבצרות והדחה. אין מה לעשות פשרה עם פשע. יש להושיבו במתקן כליאה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “מלחמת עצמאות כנגד רודנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן