אי ידיעה פוטר מהענשה?

אי ידיעה פוטר מהענשה?

אז מה, ראש הממשלה לא שמע, לא ראה ולא ידע שיש לנו בעייה ביטחונית חמורה? יתכן שהכזבן הסידרתי יוצר בעייה שמאיימת על שלום המדינה. מדוע הפושע משקר לאומה ובוגד בשבועת האמונים שניתנה?

ציטוט:

“הרמטכ”ל התריע: על סף פגיעה בהיקף מבצעים בגלל המחאה; נתניהו מכחיש שהוזהר”
עוד לפני ש-200 טייסי מילואים הודיעו שלא יתייצבו, לפי ה”ניו יורק טיימס” שלושה גורמים אישרו שהרמטכ”ל הלוי הזהיר את הממשלה – אך דוברו של רה”מ טוען שבפניו איש מהצבא לא התריע על סכנה להיקף פעילות מבצעית.

ציטוט:

גלנט לנתניהו: עצור את החקיקה.
שר הביטחון ניהל עם ראש הממשלה שיחות קשות בשבועות האחרונים והזהיר: חקיקה חד-צדדית תגבה מחירים כבדים בצה”ל, ביחסים עם ארה”ב ובהרתעה. גלנט הבהיר שלא יצביע נגד החקיקה, אך ברקע המצב הביטחוני הרגיש ניסה לשכנע שתידחה למושב הקיץ ולהגיע להסכמות במהלך הפגרה – אך נתניהו סירב.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפושע הסידרתי מתעלם מכל נורות האזהרה, ואפילו מכחיש שבכלל קיים לוח בקרה שעליו שמע. במעשיו המסוכנים העבריין הסידרתי בוגד בשבועת האמונים שהוא נתן במליאה וגם מאיים על ביטחון האומה.

בעזרת השם, בג”צ בקרוב יסביר לנאשם הפלילי שהפרת הסכם חוקי אינה מעשה חיובי. חלילה, בית המשפט יחשוש לעשות את מלאכתו לא תהייה ברירה לעם הישראלי אלא לפעול באופן עצמוני כדי להגן על החזון הדמוקרטי.

בכל מיקרה, המערכה האזרחית כנראה תיתם כשהפושע הסידרתי יורד מהבמה ויועבר למתקן כליאה ציבורי, ואולי רק יותיר לנו פרק היסטורי מביש ועגמומי.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- חגיגה לקוייה מגיעה לתומה. קישור למאמר בשם- מאבק דמוקרטי והחזון הציוני. קישור למאמר בשם- מלחמת עצמאות כנגד רודנות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן