חגיגה לקוייה מגיעה לתומה

חגיגה לקוייה מגיעה לתומה

לא מזמן עלתה לפרהסיה העסוקה השאלה אם ניגוד עיניינים יצדיק עונשים. לאחרונה הגיעה התשובה.

ציטוט:

הפושע שנאשם בפלילים נמצא בניגוד עיניינים. יש בירושלים חוקים?

ציטוט:

היועמ”שית לנתניהו אחרי נאומו: “הפרת את פסיקת בג”ץ – פעולותיך אינן חוקיות”

בהרב מיארה התייחסה להצהרת רה”מ אמש, בה הכריז שישתתף בדיונים על המהפכה המשפטית, לאחר שאושר חוק הנבצרות. “אינך פטור מהסדר ניגוד העניינים.

עד כאן ציטוט מעורר עליצות.

בעברית קלה, ללא קשר לחוק משונה שאוסר על בג”צ לספר לפושע סידרתי שהוא אינו ראוי לשמש בתפקיד ציבורי, העבריין חתם על הסדר ניגוד עיניינים. למרבה הצער, גם את ההסכם החוקי הזה הוא הפר לצרכים אנוכיים, ועכשיו יבואו תוצאות לחטאים.

נו, טוב. סביר שהפושע הנכלולי ששוב חטא ינסה לספר שהוא לכאורה צח מרבבה, ומי שאשם בקנונייה כנגדו זה כביכול החוק המרושע במדינה. למרבה השמחה, האגדה המשונה כנראה לא ממש תשנה את התוצאה, וחגיגה לקוייה בקרוב תגיע לסיומה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי עם משפחה לקוייה. קישור למאמר בשם- מאבק דמוקרטי והחזון הציוני. קישור למאמר בשם- מלחמת עצמאות כנגד רודנות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן. קישור למאמר בשם- יקיצה עגומה תביא התחלה חדשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חגיגה לקוייה מגיעה לתומה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן