מאזינים, מרגלים ומלכלכים

מאזינים, מרגלים ומלכלכים

עבריינים סדרתיים לפעמים משתמשים בסחיטה באיומים. זה לא נעים, אבל כך כנראה פועלים פושעים מאז שנים, ולפעמים הם מצליחים.

בעזרת חומרים מביכים החוטאים סוחטים את כולם, מתחמקים מכל שומרי הסף הדוממים, ובצורה זו הציבור סבור בטעות שהם חפים, צחים, תמימים וזכים.

במציאות שאינה נכלוליות ועברייניות, מי שעושה כאלה דברים פסולים בעצם רק מוסיף חטאים לפשעים שכבר ידועים.

כבר די מזמן ברור לכולן ולכולן שהנאשם, שגם חשוד בבגידה בביטחון העם בעבור מזומן, נוהג כעבריין. למעשה, אפילו פורסם שהוא לכאורה ריגל אחר יריב פוליטי, לא רק הסית וגרם לרצח. כנראה שהאזנות הסתר שאינן חוקיות נעשו בתקווה למצוא רפש, לנפנף בו ולספר בהנאה שרק מוצא הליכלוך הוא כביכול הכי נקי מכולם.

ציטוט:

חשיפה: מקורב לנתניהו שכר חברת ריגול כדי להשיג מידע מביך על גנץ.

ההתקשרות העסקית נעשתה בין חברת המודיעין העסקי CGI Group לגוף הקשור למפלגת הליכוד, שאמור היה לשאת בתשלום ■ הגורם שיצר את הקשר בין הצדדים הוא אדם מקורב ביותר למשפחת נתניהו.

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. היום הכזבן הסדרתי והנכלולי הוא כבר לשעבר, מודח ונאשם פלילי, ואנו רק בשלב ההתחלתי של המופע המשפטי הבידורי שכנראה יסתיים במתקן כליאה ציבורי.

חוץ מזה, הנאשם פעם אץ רץ לטלוויזיה לספר לעם הישראלי שהוא בוגד סדרתי, ואז ביזבז את רוב הזמן בטענות שמי שמרגל אחרי אדם אחר ללא ידיעתו הוא פושע פלילי הצפוי לעונש משמעותי.

ללא קשר לדבריו שלו, העבריין הסדרתי עשה בדיוק מה ששנוא עליו לבני, וזה מראה שהוא כנראה לא ממש מבין את עיקר המסר היהודי.

אומנם, בראיון הטלוויזיוני נתניהו העצבני סיפר שבגידה בלקויה ובכתובה שנחתמה בפני עדים על ידי מועמד שאפתני לראשות ממשלה זה דבר לגמרי אישי, אבל מסתבר שהפרת התחייבויות הן אצלו דבר סדרתי, וההרגל המגונה הזה גרם להמון נזק לאומי.

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- ועדת חקירה תגלה מה שכבר ידוע? קישור למאמר בשם- חפים וצחים עד לסיום ההליכים..קישור למאמר בשם- חשיפה לחמה מייבשת סחיטה. קישור למאמר בשם- הכנופיה מפעילה איומים וסחיטה? קישור לראיון בנושא פרשת הקלטת הלוהטת.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן