מהמורה לא תמנע הרשעה

מהמורה לא תמנע הרשעה

יתכן שצהלתם של הנאשם בשלל תיקים פליליים ותומכיו הנאמנים היתה קצת מוקדמת, שכן בפני בית הדין יש המון מימצאים מרשיעים ומפלילים גם אם היתה טעות קלה בתאריכים. מה שיקבע ויכריע זה המעשים העברייניים, הראיות והמסמכים, לא הימים בהם התקיימו הפגישות שאירגנו את הפשעים.

בעברית קלה, יש סיכוי מצויין להרשעה בפרשה הראשונה בסידרה. למעשה, שתי ועדות חקירה ימליצו על הגשת האשמות בעוון אחריות לאסון נורא בהילולה ובגלל בגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה בלי שאף אחד ידע. כנראה ששתי ההאשמות שעדיין ממתינות לסיום עבודת הועדות יהוו בעייה הרבה יותר חמורה משלושת הקיימות שכבר אמורות להביא להכרעה בערכאה.

ציטוט:

בהרב-מיארה בהתייחסות ראשונה למשפט נתניהו: “יש אפשרות להרשיע”
בפגישה בין היועמ”ש, פרקליט המדינה וצוות התביעה בתיקיו של יו”ר האופוזיציה, הוחלט שלא לעתור נגד ההחלטה לדחות את תיקון כתב האישום על מועד “פגישת ההנחיה”. בהרב-מיארה הדגישה כי לאחר הצגת כל הראיות השופטים ממילא יבחנו את כלל הממצאים.

ציטוט:

נתניהו הכריז: “תיק 4000 מת”. האמירה הזאת אמינה כמו שלמה פילבר.

בעניינים רבים פילבר הפך לעד לא מהימן, אך כדי להרשיע את נתניהו בקבלת שוחד, כלל לא צריך להוכיח שנתניהו נתן תמורה כלשהי בעבור השוחד ■ ויש עוד פרט קטן: תיק 4000 כולל גם עבירה של הפרת אמונים

עד כאן ציטוט שאולי מסביר שלנוכלים ולעבריינים אין באמת סיבה לעליצות.

אומנם, אפשר להצהיר למיקרופונים שלא יהייה כלום כי לא היה מאום, אבל העם כבר יודע שהכזבן הסידרתי לפעמים כל הזמן מפריח דברים ששוויים הוא כקליפת השום.

במבחן התוצאה, המדינה לא ממש נבהלה. לא ממש חשוב מתי התקיימה פגישה בין חברי הכנופיה. יש מספיק ראויות להוכיח שנעשתה עבירה, ולכן הכל כשורה. אולי אפשר לומר שהייתה בכנף ציון חבטה קלה, אבל היא לא תמנע את השלמת המשימה. אפילו היועמ”שית נותרה לגמרי רגועה.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן