מורדים, גזענים ופוגרומיסטים

מורדים, גזענים ופוגרומיסטים

יש לנו בעייה חמורה, ונאשם בפלילים גרם לה.

ציטוט:

העניין כזה: הידרדרות בגדה יכולה לסכן את התמיכה האמריקנית במלחמה. הבית הלבן מוטרד מאוד; מה שמתחיל במאחז עם כמה נערי גבעות מגיע במהירות למשרד החוץ האמריקני. ישראל צריכה את ארה”ב יותר מתמיד, והאחרונה מבקשת מינימום פגיעה באזרחים בעזה, מקסימום יציבות בגדה המערבית.

מול מצב כזה, בא השבוע סמוטריץ’ וניסה לסכל העברת כספי מסים שגרתית לרש”פ. הוא יודע שמערכת הביטחון מנסה להרגיע את איו”ש. אבל הפוליטיקה והקיצוניות גדולות מהכול.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הטרור היהודי מסכן את הדמוקרטיה, שלומה וביטחונה, ויש פוליטיקאים מסוכנים שבחוסר אחריות לשלום הפרהסיה, שחלילה תפגע, יוצקים כד שמן דליק למדורה.

במקום לעשות מאמץ להשיג רגיעה שתמנע נפגעים ושכולים הקיצונים הסרבניים והמרדניים זורקים גפרורים בוערים בשרה קוצים.

אולי עדיף שנכבד את הכתוב במגילה ונפעל להגשמת חזון האומה, שהוא שיוויון והסדרה, לא גזענות, שנאה, ולוחמה מתמידה, כואבת ויקרה.

לעת עתה, הכנופייה העבריינית אחראית לאסון מזעזע ונורא. למה להבעיר עוד זירה בכוונה? מוזר שמי שנשבע אמונים למדינה וחוקיה מצפצף על ההתחייבות מהמקפצה, וגם סבור בטעות גמורה ששנאה היא המלצה קדושה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הטרור היהודי הוא סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- למה המורדים הכשרים אלימים? קישור למאמר בשם- כמו היסטוריה, גם הסתה חוזרת על עצמה. קישור למאמר בשם- עצרת להנצחת השנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מורדים, גזענים ופוגרומיסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן