מכזבים לחברים ונחשפים

מכזבים לחברים ונחשפים

נראה שבארצות הברית כבר יש הבנה לגבי טיבעו של הפושע הסידרתי שבראש הכנופייה. זה קצת לא נעים, אבל הם נוזפים בו על כשלונו, כזבנותו וחטאו ברבים.

ציטוט:

בלינקן דרש מנתניהו לא לאפשר את ההפגנות בכרם שלום.

שר החוץ האמריקני, אנתוני בלינקן, הציג היום (רביעי) באמצעות השליח האמריקני, דיוויד סאטרפילד, לראש הממשלה, בנימין ונתניהו, ושר הביטחון, יואב גלנט, את תמונת המצב לגבי הפערים בהעברת הסיוע ההומניטרי לעזה. במהלך הפגישה, בלינקן דרש מנתניהו לא לאפשר את ההפגנות במעבר כרם שלום המונעות ממשאיות להיכנס לרצועת עזה בצורה סדירה – כך לפני בכירים אמריקנים וישראלים.

ציטוט:

חברת הקואליציה דורשת תשובות מגלנט: “צו דרקוני”.
אחרי שמרחב כרם שלום הוכרז “שטח צבאי סגור” במטרה למנוע את ההפגנות נגד הסיוע לעזה, לימור סון הר-מלך הגישה שאילתה נגד שר הביטחון: “מדוע נמנע מהאזרחים להביע את מחאתם הצודקת?”

עד כאן ציטוט.

אומנם, הכזבן הסידרתי התחייב להעביר סיוע הומניטרי שיאפשר את המשך הלחימה ויקיים את חוקי המלחמה, אבל במבחן התוצאה השר המורשע שממונה על המשטרה לכאורה לא מצליח לפנות ציר לתנועה. כביכול זה בגלל מחאה אזרחית תמימה. ומחוסר ברירה היה צריך להפעיל את הצבא שעסוק בלחימה.

בפועל, חברי מפלגתו של השר הסרבן והמרדן הם אלה שמארגנים את החסימה שמפריעה למדינה, ומשום מה אף מכת”זית משטרתית לא נשלחה לשטוף את הבעייה בזרם רב עוצמה.

נוצר לנו מצב מוזר בו המדינה התחייבה לפעולה, אבל המשטרה לא עוזרת לה, וראש הכנופייה כביכול לא מסוגל להתגבר על התקלה, אולי משום שאין לו שליטה על כל חבריה.

בעברית קלה, לפי הציטוט נראה שאמריקה כנראה כבר מבינה שהפושע מכזב ללא בושה. הוא מבטיח ולא מקיים, וזה בעייה שמימנה אי אפשר להתעלם.

במידה וישראל לא תקיים את החוק הבינלאומי בגלל מחדליו ומעלליו של הפושע הסידרתי, נהייה במצב מאוד מסוכן ובעייתי, כזה שיפגע בנו באופן מדיני, ביטחוני, כלכלי וחברתי.

במילים אחרות, ראש הכנופייה משקר ולא פועל באופן חוקי, וזה יוצר סיכון לאומי רציני.

הערה אחרונה: את התמונה למאמר זייפה כתבתנו בינה, אבל מחמת היותה מכונה נטולת תובנה כלל לא בטוח שהיא אמינה. במציאות הפושע לא באמת מעופף ברקיע בלי אנשי האבטחה, כשהוא רחוק מהלישכה, מנותק מהנעשה במדינה ולא דבוק לכס השררה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בסרוגים. קישור למאמר בשם- עבריין גזען ומרדן יוצר מצב מסוכן. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם-הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן