מנהיגות בורחת מאחריות?

מנהיגות בורחת מאחריות?

בין היתר, הנאשם בפלילים גם חשוד באחריות לאסון נורא שפגע בהמון חוגגים, באישור מכירת אמצעים מסוכנים למיצרים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, ובמתן תמיכה נדיבה לטרוריסטים רצחניים.

מה הפלא שהעבריין הסידרתי עכשיו חש קצת פחדים קימיים, מתפתל ומחפש מישהו אחר להאשים? מי יודע? אולי הפושע לקח דוגמה רעה מהתנהלות פוליטיקאים שהיו אחראיים למחדל יום הכיפורים? סך הכל, התרגילים המגוחכים זהים.

ציטוט:

בעיצומה של המלחמה: נתניהו בהודעה לילית נגד ראש אמ”ן וראש השב”כ.
לאחר שסירב לקחת אחריות, רה”מ פרסם בטוויטר ובטלגרם הודעה ב-1:10 בלילה, שבה כתב: “בשום שלב לא ניתנה לי התרעה על כוונות מלחמה מצד החמאס.

ציטט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך השנים חמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף ● בחסות המדיניות הזו בלון חמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לכולנו בפרצוף ב”שבת פרל הארבור” ● את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנרצחו ונחטפו.

ציטוט:

גלנט מזהיר: “הפגיעה בחוסן הלאומי עלולה להפוך לפגיעה בביטחון”

ציטוט:

לפיד: הפגיעה בכשירות צה”ל היא תוצר ישיר של דבר אחד – המהפכה המשטרית.

ציטוט:

בתגובה להצהרת נתניהו כתב השר בני גנץ: “הבוקר הזה במיוחד אני מבקש לגבות ולחזק את כל גורמי הביטחון וחיילי צה”ל – כולל הרמטכ”ל, ראש אמ”ן וראש השב”כ. כשאנחנו נמצאים במלחמה, מנהיגות צריכה לגלות אחריות, להחליט לעשות את הדברים הנכונים ולחזק את הכוחות באופן שהם יוכלו לממש את שאנחנו דורשים מהם. כל פעולה או אמירה אחרת – פוגעות ביכולת העמידה של העם ובכוחותיו. ‏ראש הממשלה חייב לחזור בו מאמירתו אמש, ולחדול מהעיסוק בנושא”.

עד כאן ציטוט.

הפושע שהתעלם מהסכנה שדווחה לו בהתמדה עכשיו מנסה להטיל אשמה על אחרים, ולטעון שהוא לכאורה לא ידע? זו בדיחה או ביטוי לחרדה חסרת גבורה? ראש המערכת קיבל את המידע, שמע אזהרה אחר אזהרה, בחר להתעלם מכל זה, ובכך גרם נזק כואב ונורא לאומה שכבר מספיק סבלה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בזמן. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן