עבריינים סדרתיים אוהבים חוקים?

עבריינים סדרתיים אוהבים חוקים?

הישועה לא תבוא מוואלה, על אף העידות המפלילה שלכאורה מצביעה על התערבות פסולה.

מה שכנראה באמת מטריד את הנאשם בשלל כיתבי אשמה זה הרעיון שתמה תקופה, שלא תהייה לו תקומה אלא שחלילה תבוא הרשעה, אבטלה וישיבה משועממת במתקן כליאה.

ציטוט:

כזבן נכלולי, זגזגני, הססני, תזזי, חשדני, בוגדני וחרדתי לא ממש הועיל לקדם את מטרות החזון הציוני.

למעשה, הסתה לשנאה ופלגנות מזיקה, חוסר מוכנות להסדרה בסביבה, גזענות מעליבה, הזנחה, התנהלות נלוזה ועבריינות מתמידה גרמו נזק רב למדינה.

מי יודע? כנראה שבגלל הלעיל העבריין הסדרתי לכאורה יסיים את הקריירה בתא, אבל עד כה הוא רק הודח מהשררה ונמלט עם יורש היצר והמורשעת הלקויה לחופשה אחרונה בפינה מאוד רחוקה.

ללא קשר לעובדת היותו של הנאשם הפלילי עבריין סדרתי הבעייה האמיתית שכנראה מנעה מימנו להמשיך לשלוט ביד רמה ובזרוע לקויה באומה העברית היא שלא נותר בזירה הפוליטית אף אחד שיאמין למי שמשקר שנים לכולם בצורה שגרתית. אכן, לאיש מכירות חלקלק, מיומן וכזבן זו בעייה די רצינית.

ציטוט:

ישועה אינו מטריד את נתניהו — אלא החוק שמקדם סער וזהות היועמ”ש הבא.

שני תהליכים שיתרחשו מחוץ לכותלי בית המשפט ישפיעו על משפטו של נתניהו הרבה יותר מהעדויות הנמרחות ■ אם החוק שימנע מנאשם בפלילים להיות ראש ממשלה יעבור, כפי שהציע שר המשפטים – לא רק דרכו הפוליטית של נתניהו תיפגע, אלא גם עתידו התעסוקתי.

עד כאן ציטוט.

נחמד שהכותב בציטוט שלעיל השתמש במילים- עתידו התעסוקתי ולא במינוח חלופי, שכן יתכן שבפנסיה החשוד יהייה אסיר פלילי.

איזה עתיד תעסוקתי יש לנאשם פלילי שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח אישי? מי ירצה להעסיק כזבן סדרתי עם עבר בעייתי שמסובך עד צוואר בהליך משפטי?

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- זמנו של הנאשם תם.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן