הכל ברצון השכינה, והכל לטובה

הכל ברצון השכינה, והכל לטובה

יודעי דבר מספרים למתעניינות ולמתעניינים שהכל מתרחש ברצונו של הרב חסדו השוכן במרומים, וזה כנראה כולל את הכשלים, האסונות הנוראים, וירוסים קטנים, מושחתים עברייניים ופושעים סדרתיים.

ללא קשר, חשוב לומר תודה על כל מה שמגיע, שכן זה בא ישירות מההשגחה העליונה, ולנו רק יש יכולת לקבל את רצונה באהבה אפילו שלא תמיד מבינים את הסיבה.

לפעמים צריך לברך על דברים שנעלמו, עברו, חלפו, הסתיימו ותמו, ולהודות לרב חסדו השוכן במרומים, במיוחד אם המעללים לא היו לגמרי כשרים. בקיצור, לעיתים צריך לברך על מה שנעלם לנו מהחיים.

כבר איזה שלושה חודשים אין הפגנות דמוקרטיות לא אלימות בכל הגשרים והצמתים.

שוטרים כוחניים כבר לא תוקפים אזרחיות ואזרחים במצוות נאשם בפלילים.

כבר לא שומעים כל יום יומיים דיווחים מזעזעים על עוד כשלים, אישומים פליליים ומחדלים עברייניים.

מזמן לא הוטלו עלינו סגרים שהרסו לנו את החיים.

מזמן לא שמענו גידופים גסים מיורש היצר, לא באים עוד סיפורים מביכים אודות המורשעת הלקויה, והשתרר בארץ שקט נעים.

הנאשם בפלילים כבר לא עולה כל ערב למרקעים ומפיץ לנו כזבים, מכפיש יריבים ומלבה פחדים קיומיים כדי לאחד בעזרת שנאה את הבוחרות והבוחרים. למעשה, לפי כנסי התמיכה האחרונים נראה שכבר אין למודח החשוד הרבה מתגעגעות או מתגעגעים.

מנהיגים בינלאומיים כבר לא סולדים ממיפגשים עם ישראלים. השכנים נראים ממש מאושרים, ודברים קפואים מפשירים, מתחממים, זורמים ומתקדמים.

כל הניסים המופלאים הללו התרחשו בתוך איזה מאה ימים. כנראה שזה קרה בגלל שהעבריין הסדרתי שנאשם בפלילים הודח, ומייד שבנו להיות קצת יותר דמוקרטים, הגיוניים, אחראיים ורגועים.

בדרך כלל מברכים על מה שיש, אבל לפעמים צריך לשמוח שהסערה חלפה והים פחות רוגש.

קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- מאיגרא רמה להליך בערכאה. קישור למאמר בשם- חשד לבגידה שווה בדיקה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות. קישור למאמר בשם- בקרוב נעבור ממתנות לצוללות. קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה?. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הכל ברצון השכינה, והכל לטובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן