רובים פלסטינים מצילים יהודים

רובים פלסטינים מצילים יהודים

איזה מזל שרבין נתן רשות לכוחות הביטחון הפלסטינים להיות חמושים בנשקים קלים. בזכות זה הם מסוגלים ללחום בטרוריסטים קיצונים ולהציל יהודים ממופרעים אלימים.

ציטוט:

כמעט לינץ’ ברמאללה: פלסטינים תקפו שני ישראלים והציתו את רכבם.

המונים התגודדו סביב מתנחלים מאלעד ושילה שנקלעו ללב העיר ורגמו את הרכב באבנים. שוטרים פלסטינים חילצו את השניים והעבירו אותם למחסום סמוך עם פציעות קלות בלבד.

עד כאן ציטוט.

מגיעה תודה והערכה לרשות השכנה על שאנשיה חילצו באומץ ישראלים מסכנה. טוב מאוד שנלחם ביחד בקיצונים, שמסכנים את שני הצדדים. לפני שהיו הסכמים באמת התפוצצו אוטובוסים, אבל מאז שרבין הסדיר את העניינים בעזרת הסכמים כוחות הביטחון הפלסטינים עוזרים לנו, ומזמן כבר לא באים למסעדות ולמקומות ציבוריים מתאבדים מופרעים.

בעברית קלה, הסכמי אוסלו עצרו את המצב הנורא, אבל לפני החתימה והקמת כוח השיטור אצל השכנים המצב היה פרוע, רע ומלא עוגמה.

אולי ההמון ברמאללה היום היה משולהב, זועם ופרוע, אבל המשטרה הפלסטינית פעלה באחריות נחושה ומנעה תוצאה הרבה יותר חמורה. תודה.

יתכן שאם המתנחלים לא היו נתפסים כגזענים רשעים ואלימים שעוקרים מטעים, משתלטים על שטחים, מחללים מקומות קדושים ומכים חקלאים פלסטינים קבלת הפנים ברמאללה הייתה פחות עויינת, אבל כרגע נראה שמספיק מראה של מתנחלים עוברים במקומות שבהם הם לא ממש רצויים או אהודים כדי מאוד לעצבן את השכנים.

מי יודע? אולי הגיע הזמן להגשים את חזון המייסדים ולעשות הסדרים עם השכנים במקום ללבות שנאה ולוחמה לעולמים?

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “רובים פלסטינים מצילים יהודים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן