שוב הסתה אלימה כנגד ראש ממשלה?

שוב הסתה אלימה כנגד ראש ממשלה?

אנשים לא ממש משתנים עם השנים, רק מתבגרים. במילים אחרות, בכולנו נמצא הילד או הילדה שפעם היינו, רק הקליפה קצת צמחה.

באותה צורה, מי שהיה ילד רע לא תמיד לומד להשתנות לטובה אלא רק משכלל את השיטה הפסולה, ואז שוב מנסה להשתמש בה.

הנה לדוגמה, פעם היה מועמד שאפתן ואמין מהימין שהיה נשוי שלוש פעמים ובגד בכל רעייה נאה כמי שלא שולט ביצרו לחלוטין, וכדי לשבת בשררה הפיץ הסתה, פחד ושנאה עד שבא עשב שוטה וחטא בעבורו לתורה באופן מזעזע, אלים ונורא.

לאחרונה שוב יש במדינה שכבר מספיק סבלה הסתה אלימה, מפחידה ומתמידה כנגד ראש הממשלה, כאילו שאלימות בדמוקרטיה היא השיטה, או שזו המלצה חוובה וקדושה מהתורה.

במציאות, האומה כבר למדה לקח כואב שלא ישכח במהירה, ולכן אין לה סבלנות רבה לאיומים באלימות, שכן היא פסולה ומזיקה. למעשה, הדבר ידוע לכל מי שפעם עיין בתורה.

ראש ממשלה לשעבר אמר שהאיומים, ההכפשה, ההשמצה וניסיונות ההפחדה בצורה אלימה באים מסביבתו של העבריין הנודע, זה עם שלל כיתבי האשמה וההיסטוריה המטרידה שמראה שהסתה היא בעבורו שיטה חביבה.

ציטוט:

אהוד ברק מאשים: “מקורות ההסתה לרצח – מסביבת נתניהו”

על רקע מכתבי האיומים, ראש הממשלה לשעבר תוקף וטוען שמקורות ההסתה כנגד בנט, מגיעים מהמעגל הפנימי של תומכי נתניהו: “האיש שהיה אחראי להסתה לפני 27 שנים שותק”.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כזכור לאומה האבלה והמומה פעם הסתה איומה הובילה לרצח נורא, עכשיו שני כדורים חיים נשלחו למשפחתו של ראש הממשלה. משום מה, הנאשם בשלל כיתבי אשמה שומר על דממה תמוהה, כאילו שהוא לא שמע, לא ראה ולא ידע, ממש כמו בפעם שעברה.

קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בשם- משפחה שמאמינה בהסתה אלימה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן