רודנים רצחניים ולקחים היסטוריים

רודנים רצחניים ולקחים היסטוריים

בפסיכולוגיה יש כללים די פשוטים שעוזרים למעוניינות ולמעוניינים להתמצא בדברים משעממים, כמו טבע האדם, והידע מועבר לתלמידות והתלמידים שלא מחפשות ומחפשים את אושרם ועושרן באיזה מיזם שאולי קצת ישפר את הכנסתן והכנסתם.

אין בעצם שום סיבה לא לחלוק את ידע הנרכש בעמל ויגע רב עם שאר בנות חווה ובני האדם, שכן זה עשוי לשפר את מצבן ומצבם אפילו בלי ללמוד שנים, להתאמן בזהירות עם מעקב קפדני של המון מדריכות ומדריכים, לעבוד שנתיים מלאות לפני הזכות לגשת בחיל ורעדה למבחנים הסופיים, ועוד לשלם על התענוג המפרך הזה במזומן רק במאמץ לזכות באיזה נייר רשמי קטן.

היום המסר מאוד פשוט ולכן סביר שיהייה יחסית מובן לכולן וכולם: מי שמאיים ומתלהם בדרך כלל חש עצבני ומאויים.

ציטוט:

פוטין מאיים: הסנקציות – כמו הכרזת מלחמה. אוקראינה מסתכנת באיבוד מעמדה כמדינה.

נשיא רוסיה טוען שהסנקציות המערביות דומות להכרזת מלחמה, מצהיר שאין בכוונתו להטיל משטר צבאי ברוסיה – ואיים על הממשלה בקייב: “אם תמשיכו בדרככם, רק אתם תהיו אשמים באיבוד מעמדכם כמדינה”.

ציטוט:

היום העשירי למלחמה באוקראינה: משרד ההגנה במוסקווה הודיע הבוקר (שבת) על הפסקת אש בערים מריופול וולנואחה בין השעות 16:00-9:00 כדי לאפשר מסדרון הומניטרי שייתן למאות אלפי בני אדם הזדמנות לברוח מאזורי הקרבות. בשעות הצוהריים הודיעו גורמים רשמיים במריופול: הרוסים הפרו את הפסקת האש, האזרחים לא יכולים לברוח. תוך זמן קצר הודיעו גורמים רשמיים בעיר: הפינוי מבוטל.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על כזבנות, תוקפנות ונכונות לעימות מלא הרסנות ואכזריות.

פרט לפוזה רוסית כוחנית, איימתנית ואכזרית, שאולי מעידה על מצוקה נפשית אצל השליט, יש עוד כמה עניינים שמשפיעים על ההתפתחות העולמית שלאורה צצה בגלל איזה מצוקה אישית.

האוכלוסיה הרוסית לא באמת רוצה לסבול מהענשה כלכלית בינלאומית מאוד משמעותית רק בגלל משוגותיו הלוחמניות של השליט שלבדו מחליט.

המערב כבר מבין שביריונים לא מבינים במילים, שרודנים לא מאמינים בהליכים דיפלומטיים והם פשוט מעדיפים לנהוג כפושעים חסרי בלמים, ולקחת בכוח תוך רמיסת אחרים את מה שהם רוצים.

טילים קטנים נגד מטוסים וכלים משוריינים יעשו שמות בצבא הפולש של הרוסים המרוששים, וברוסיה יהיו המון שכולות ושכולים עם קשיים כלכליים.

בינתיים, הצאר מתנדב לקחת על עצמו מרצונו שעדיין חופשי אבל אולי לא לגמרי הגיוני את התפקיד של הרשע העולמי. מה שיעצור את החלום ההרסני נראה ינפץ את ביטחונו העצמי של השליט הקרבי, והבעייה עיקרית שלו תהייה לתת הסברים לעם הרוסי על שהביא לו מצב נוראי.

למרבה המזל, ההיסטוריה העגומה מהמלחמה הגדולה האחרונה באירופה מסבירה שיש לעצור כאלה דברים מייד, ללא שום היסוסים ובאמצעים יעילים ונחושים, אחרת הם רק נעשים יותר חוצפניים, מזיקים ומסוכנים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- גם רודנים מפחדים מנזקים. קישור למאמר בשם- כוח לא מעיד על מוח. קישור למאמר בשם- הדוב הרוסי ישקע בבוץ האוקראיני? קישור למאמר בשם- גם ביריונים מפחדים מנזקים

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן