מפריח הכזבים ממשיך בחטאים

מפריח הכזבים ממשיך בחטאים

אנשים שהם עבריינים סידרתיים כנראה מתקשים לשלוט ביצרים כגיבורים. מסיבה זו הם בדרך כלל מסתבכים בשלל תיקים פליליים. לפעמים באות מפושעים נכלוליים הבטחות נוצצות לגבי דברים עתידיים, וזמן קצר לאחר מכן מסתבר שקשה להאמין לשקרנים.

ציטוט:

נתניהו: “החלטתי להשהות את הקריאה השנייה והשלישית, כדי להגיע להסכמה רחבה”
ראש הממשלה אמר בהצהרה שמסר כי “אנחנו בנתיב של התנגשות מסוכנת”, והוסיף: “מתוך אחריות לאומית החלטתי להשהות את הקריאה השנייה והשלישית. נעשה ניסיון להשיג הסכמה רחבה”.

ציטוט:

“חוק התרומות לנתניהו” לא יידחה: יעלה להצבעה בוועדת הכנסת ביום חמישי.
חוק המתנות, שיאפשר לראש הממשלה לקבל תרומות עבור ההליכים המשפטיים שלו, יעלה להצבעה ביום חמישי. ביום ראשון צפויה הצבעה בקריאה ראשונה במליאה. בנוסח שיובא להצבעה בוועדה, נעשו שינויים שאמורים היו לצמצם את הקלות שבה נציג ציבור יוכל לקבל כספים מהציבור, אך נראה כי אלו רק עוד יותר מחזקים את החשד שהחוק נתפר למידותיו של ראש הממשלה.

ציטוט:

לאחר שעורר סערה: חוק החמץ אושר סופית במליאה.
על פי הצעת החוק, שיזם ח”כ משה גפני, מנהל בית חולים יוכל לקבוע אם לאפשר הכנסת חמץ במהלך החג • לפיד: “החוק יפגע בשמירה על פסח”.

ציטוט:

הסתיימה הפסגה בירדן: “ישראל מתחייבת לא לדון בבנייה חדשה למשך 4 חודשים”.

ציטוט:

אלפי דירות מחוץ לגושים, 400 במאחז שפונה | הבנייה החדשה ביו”ש שאושרה.
על אף הצהרת שרי החוץ של ארה”ב, צרפת, גרמניה, איטליה ובריטניה כי הם מודאגים מהבנייה בהתנחלויות, אלפי יחידות דיור ייבנו מחוץ לגושי ההתנחלויות, כולל 400 במאחז נתיב האבות שפונה לאחר פסיקת בג”ץ מ-2018.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שיש הבדל קל בין המציאות העגומה לבין מה שהוצהר. במילים אחרות, כזבנים סידרתיים כל הזמן משקרים לצרכים אישיים.

אולי במקום- “מתוך אחריות החלטתי להקפיא” הכזבן הנכלולי היה צריך לומר- “מתוך כזבנות החלטתי להמציא”.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- בישראל היום. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פושע רודני ושקט משפטי. קישור למאמר בשם- ניגוד עיניינים וביזוי חוקים. קישור למאמר בשם- יקוב הדין את ההר, כך נאמר. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המישכן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מפריח הכזבים ממשיך בחטאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן