החיסונים עובדים והפחדים מזיקים

החיסונים עובדים והפחדים מזיקים

מה יותר מפחיד? קבלת זריקה קטנה או אפשרות לגסיסה ומיתה על מיטה זרה באיזה מחלקה סגורה שאליה למשפחה הקרובה אין כניסה?

ציטוט:

משרד הבריאות: מחוסנים בבוסטר מוגנים ממוות פי 5 ממחוסנים במנה שנייה.

ציטוט:

“מצטערים שלא הצלחנו לשכנע את חי להתחסן נגד קורונה. המוות הזה יכול היה להימנע”

במשפחתו של חי שאוליאן, פעיל בולט נגד חיסוני הקורונה שמת לאחר שנדבק בנגיף, אומרים היום כי ניסו ללא הצלחה לשכנע אותו אחרת. “לא היה סיכוי, זה היה קרב שהוכרע מראש”, אומר אחיו. “זו מחלה נוראית. בנושא החיסונים הוא טעה, והוא שילם בחייו. אנחנו הרוסים”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? יתכן שכדאי למהססות ולמהססים להרהר בדבר בטרם יהייה מאוחר? מאוד חבל על כל מוות מיותר, והמשפחה העצובה חשה חרטה, יגון וצער.

אם פיקוח נפש דוחה שבת, והמושג- קדושת החיים מוכר לקוראות העצמאיות ולקוראים הסרבניים, אולי צריך גם לכבד את הצוויים העתיקים והנבונים?

חוץ מזה, לא נראה שהחיסונים קטלניים, ולעומת זאת בלעדיהם יש סיכונים בריאותיים די חמורים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- יתכן שהלא נודע גורם לקצת חרדה. קישור למאמר בשם- פחדים לא מתרשמים מנתונים. קישור למאמר בשם- הנתונים מעודדים אבל הפחדים מדאיגים. קישור למאמר בשם- מה עדיף? חרדה או מחלה קשה?. קישור למאמר בשם- פחדים קיומיים, נתונים והיסטריית המונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “החיסונים עובדים והפחדים מזיקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן