איומים ריקים מרודנים מתוסכלים

איומים ריקים מרודנים מתוסכלים

כנראה שמתוך מאמץ להראות כמנהיג קשוח פוטין הכריז שיגביר את כוננות הגרעין. למרבה המבוכה, המערב מסרב להתרגש מהתעלולים הצפויים ומתעלם לחלוטין.

במציאות, שכנראה לא ממש קשורה באופן זמני לחישוביו השגויים של מי שעזר לרופא רחום לטבוח במאות אלפי סורים, אין שום סיכוי שהרוסים באמת משתוקקים להיות חרבים, עשנים, שוממים והרוסים.

ציטוט:

פוטין הורה על הגברת הכוננות הגרעינית.

עד כאן ציטוט.

כידוע ליודעות וליודעים, במלחמה גרעינית כוללת אין מנצחים, שכן אחריה בעולם הרעיל והשומם אולי ישארו רק מקקים במקומות טחובים ועמוקים.

מסיבה זו, אין באמת סיבה הגיונית לנפנף באיומים שאינם מציאותיים. אלא אם במקרה חשים מתוסכלים, עצבניים, אובדניים או קצת מרוגזים בגלל כשלים או סיבוכים.

חוץ מזה, למערב כלל אין צורך להגיב או להסביר לצאר המאיים מה חלילה יקרה לו ולארצו במידה והוא לא סתם מתלהם. למה צריך לחזור בפניו על דבר שכבר מזמן ידוע, ברור ומוכר?

מה אפשר לומר? מותר לצאר לחשוף את טיבעו האכזר והמוזר, וזה כנראה יסביר לתיקנים שאולי פעם יעסקו בארכיאולוגיה או בהיסטוריה מה היה ונגמר, במידה ויבוא על האנושות סוף מר.

קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בשם- גם ביריונים מפחדים מנזקים. קישור למאמר בשם- הדוב הרוסי ישקע בבוץ האוקראיני? קישור למאמר בשם- אלימות מעוררת השתאות. קישור למאמר בשם- אמא רוסיה לא נחמדה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “איומים ריקים מרודנים מתוסכלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן