אמא רוסיה היא פושעת מלחמה?

אמא רוסיה היא פושעת מלחמה?

העולם המערבי כנראה עדיין זוכר בעצב וחרטה עגומה איזה נזק נוראי פעם נגרם כאשר לא הוצבו גבולות נחושים ויעילים בפני רודן תוקפני, אכזרי ורצחני.

למרבה הצער, העם היהודי כבר יודע מניסיון אישי שבכל דור ודור קם איזה איום קיומי, ואולי בגלל זה הוא חמוש, עצבני ועירני.

יודעי דבר מספרים למתעניינות ולמתעניינים שההיסטוריה המשעממת סובבת במעגלים, אבל הידע הזה כנראה לא מונע חזרה של מצבים עגומים והרסניים שעליהם כולם בסוף מתחרטים.

ציטוט:

ביידן: “פוטין פושע מלחמה”; הקרמלין: “התבטאות בלתי מתקבלת על הדעת”

ציטוט:

ראש מדיניות החוץ: “רוסיה מבצעת פשע מלחמה מסיבי”

שר החוץ של האיחוד האירופי, ג’וזף בורל, אמר כי ההרס במריופול, הוא נוראי, “רוסיה אשמה בפשע מלחמה מאסיבי במריופול ומפרה את חוקי המלחמה”, אמר הדיפלומט הבכיר של האיחוד האירופי.

עד כאן ציטוט שכנראה משקף את המציאות, שלמרבה הצער כוללת תוקפנות, אלימות ורצחנות.

בתורה שלנו כתוב די הרבה פעמים שהארץ שקטה לארבעים שנה לפני שהגיע האסון הבא. מסתבר שהעלילה חוזרת על עצמה, וזה מעורר קצת תמיהה. האם הכוונה הסמוייה היא להסביר לנו שבכל דור באים זדים חדשים ששוכחים לנהוג כבוד באחרים?

אסד ופוטין כבר רצחו בסוריה מאות אלפי אזרחיות ואזרחים, באירופה יש מיליוני עקורים ופליטים בגלל הרוסים ההרסניים, וזה כנראה אומר שאין להם כבוד לחיים של אחרים.

נו, טוב. יתכן שרודנים לא ממש מעיינים בכתובים או שבכלל אין להם אלוהים והם עושים כל מה שהם רוצים, עד שמגיעים העונשים, ככתוב בכתובים,

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בשם- הסכמים עדיפים מנזקים ועימותים. קישור למאמר בשם- אלימות היא טעות חסרת התחשבות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

4 thoughts on “אמא רוסיה היא פושעת מלחמה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן