איך משתמשים במשוריינים מפוחמים

איך משתמשים במשוריינים מפוחמים

כלי המלחמה של הרודן הרצחן בעל השאיפה לגדולה, שליטה ותהילה יושמדו בהתמדה, והדבר כנראה יעורר עוגמה אצל המון משפחות רוסיות כאשר יבינו שהבן היקיר לא יבוא לחג הבא אלא יהפוך לתמונה עצובה או למצבה.

אומנם, בזמן רצח העם המזוויע בסוריה לא קרה לצבא הרוסי שטבח להנאתו בסוריות ובסורים מאומה שכן לכפריים,לרועי העיזים ולתושבים בערים שמייצרים חומוס משובח לסועדים אין טילים משוכללים. לשאר העולם היה קצת לא נעים, אבל לא נעשו מעשים להציל את הערבים הסורים שנטבחו במאות אלפים בעזרת הרוסים שנהנו לעשות ניסויי כלים על אחרים בעבור מזומנים ורווחים.

לעומת זאת, באפגניסטן הנזקים המצטברים גרמו אפילו למעצמה אימתנית וכוחנית בסוף להשיב את הבנים שעוד היו קיימים לבסיסים. המון כלים מפוחמים ומרוסקים מפוזרים במדבריות השוממים, אולי כדי להזכיר לזוכרות ולזוכרים כמה עצב בא כששליטים אמיצים שולחים ילדים של אחרים למקומות מסוכנים.

באוקראינה יש למתגוננים המון אמצעים פשוטים לשימוש ומשוכללים שגורמים לרוסים הפולשים נזקים עצומים. למעשה, אלפי חיילים כבר לא ישובו הביתה בתום המבצעים המיוחדים לשמח הורים וקרובים, ושילדי הברזל החרוכים הרבים כנראה ישמשו פעם לפסי רכבת, לשילדי ביניינים חדשים או למוזיאונים לאומיים עצובים.

קצת חבל שמההיסטוריה שחוזרת על עצמה יש כאלה שלא לומדים או מפיקים לקחים. האחרות והאחרים כבר יודעים ויודעות כיצב מסתיימים סיפורים עגומים אודות רוצחיי עם אכזריים. בהתחלה המונים סובלות וסובלים, ובסוף האיומים מנוטרלים.

מה לעשות, גם היום בודדים מסוגלים לגרום נזק עצום להמונים ועדיין בני האדם המתורבתים לא למדו כיצד מתמודדים עם כאלה מצבים, שחוזרים על עצמה במעגליות עצובה וכואבת שרק נותנת פרנסה להסטוריונים טרחניים, למדניים, עגומים ומשעממים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מלחמה היא טעות יקרה ועצובה. קישור למאמר בשם- אמא רוסיה היא פושעת מלחמה? קישור למאמר בשם- הסכמים עדיפים מנזקים ועימותים. קישור למאמר בשם- אלימות היא טעות חסרת התחשבות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “איך משתמשים במשוריינים מפוחמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן