גורלה של מדינה

גורלה של מדינה

כנראה שאנו מתקרבים ליום בו יש לקבל החלטה לגבי גורל המדינה: מלחמה או שלום?

החזון לציון מדבר על ביטחון, שיוויון והסדר במזרח התיכון. האם הפושע שבשילטון יגשים את החלום או לצרכים אישיים יבחר להבעיר מדון שיוביל לאסון מלא יגון?

ציטוט:

סאליבן מתכנן לבקר בסעודיה ובישראל בסוף השבוע לשיחות בנושא רפיח והסכם הנורמליזציה.

בכיר אמריקני אמר כי הבית הלבן הגיע להבנות עם לשכת ראש הממשלה בירושלים כי המבצע ברפיח לא יורחב באופן משמעותי לפני ביקורו של היועץ לביטחון לאומי של הנשיא ביידן בישראל. סאליבן ידגיש בפני נתניהו שנורמליזציה עם סעודיה לא יכולה ללכת יד ביד עם מבצע רחב ברפיח.

ציטוט:

בית הדין בהאג: נדון בבקשות לצווים נוספים נגד ישראל.

בית הדין הבינ”ל בהאג ידון בעוד יומיים בבקשתה של דרום אפריקה להוציא צווי חירום נגד ישראל.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה. בימים הבאים הפושע הסידרתי יאלץ לבחור בין שתי אפשרויות, וזה קצת בעייתי שכן העבריין הוא זגזגן הססני וחרדתי.

מצד אחד, אפשר לעשות שלום אזורי, לעצור את הלחימה בעזה ולהגיע לרגיעה שתביא המון הקלה לכל הסביבה. מצד שני, ניתן לעשות פוזה קשוחה, לבגוד בחזון המדינה להסדרה בשכונה ולנסות להצית תבעירה גדולה שעלולה לגרום לאסון נורא, כאילו שהאומה לא מספיק סבלה.

למרבה השמחה, במידה והנאשם בשלל כיתבי אשמה יבחר להמשיך במלחמה סביר שיוצא כנגדו צו מעצר בינלאומי בחשד לביצוע פשעי מלחמה. מי יודע? אולי זה יצור הרתעה?

יתכן שנזק איום ונורא יגרם למדינה אם לא תהייה הסכמה להסדרה, אבל אולי זה מנחם לחשוב שהפושע יסיים בתא. האומה שבכל דור ודור סובלת מאוייביה תשתקם ותוסיף קינה לרשימה העגומה, כהרגלה, אבל את הפנסיה העבריין יבלה במתקן כליאה וכבר לא תהייה לו תקומה.

אז מה תהייה ההחלטה? כנראה שבקרוב מאוד נדע.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכנופייה גם הסתבכה בפשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- פשע מלחמה במתקן כליאה?  קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי. קישור למאמר בשם- התרסה ופשע גוררים הענשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן