החגיגה הפרועה מתקרבת לקיצה

החגיגה הפרועה מתקרבת לקיצה

היום החל סופה של החגיגה הפרועה והמזיקה.

ציטוט:

היועמ”שית: הצעות החוק שנידונות עלולות לשבש את מערכת האיזונים והבלמים.

בהרב-מיארה הדגישה כי מי שמבקש לערוך שינוי משטרי “צריך להבהיר איך תימנע פגיעה במיעוט”, הזהירה מפני פוליטיזציה של מערכת אכיפת החוק – שתהיה “מכה אנושה ליכולתה לתפקד”, והתייחסה למתקפות על מוסד הייעוץ המשפטי: “ללא ביקורת שיפוטית ניוותר דמוקרטיה בשם אך לא במהות.

עד כאן ציטוט.

היועצת המשפטית לממשלה הסבירה לכנופיה עם כתבי האשמה שהחוק לא יאפשר לפרק את הדמוקרטיה רק כדי לחמוק מהרשעה וישיבה בתא.

מה אפשר לומר? הללויה. עוד לא אבדה התקווה. יתכן שהאומה תשוב לחזונה לביטחון, שוויון ולהסדרה שתביא רגיעה ופריחה.

מאמצים טרחניים וחפרניים מזוטרים שוליים להסביר, להתריע ולהזהיר את האדישות והאדישים לא ממש הביאו שינוי כביר. למרבה המזל, העבריין הסידרתי הסתבך באופן עצמוני, חטא, כשל ובקרוב יורשע, יופל וקצת יושפל.

חבל שזה לקח כל כך הרבה זמן להבין את טיבעו של הכזבן. מה, לא היה ברור שהוא עבריין בוגדני וחמדן שבעיקר חושב על עצמו כל הזמן?

הנואף הסידרתי חטא לשבועת האמונים שניתנה בחגיגיות לשלוש נשים, לא מנע הסתה נוראה שגרמה לרצח שזעזע את מדינת היהודים ובכל זאת זכה לאימון התושבות והתושבים? למה? כי הסית בהצלחה לשנאת אחרים? הרי איבה אינה עיקרה של תורה.

נו, טוב. לפעמים טועים ואז חשים קצת מאוזבים ומנסים לתקן את הנזקים. הפושעים, המורשעים והעבריינים הצוהלים כבר חילקו לעצמם תפקידים, תקציבים ותיקים אבל כנראה שכחו שצריך גם להתחשב בחוקים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- חוקים, פושעים וחזון המייסדים. קישור למאמר בשם- .מגילת ההתגברות. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “החגיגה הפרועה מתקרבת לקיצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן