הכותל המערבי שייך לדרעי?

הכותל המערבי שייך לדרעי?

יתכן שהאסיר המשוחרר ששוב הסתבך כבעבר סבור בטעות שהכותל המערבי שייך לש”ס או לו באופן אישי ולא לכל העם היהודי.

מה לעשות שהמתחזה לצדיק תמים שבילה שנים מאחורי סורגים ושוב מסובך בהליכים מטעה בכוונת תחילה את המאזינות והמאזינים? איך מסבירים לשוגים סדרתיים שהם מזיקים, טועים ומטעים? סך הכל, נראה שעונשים קודמים לא ממש גרמו להם לחדול מביצוע עוונות ופשעים.

נו, טוב. כנראה שלא כולם מצליחים ללמוד אין אמורים להתנהג יהודים טובים, אפילו שההסברים נמצאים בכתובים וגם באים עם פירושים למתקשים.

אם החוק קובע שלכולם וכולן מותר להגיע ולהתפלל במקום שקדוש לכל העם, מדוע העבריין הפלילי חושב שהכותל שייך לו ולעדתו באופן אישי, בלעדי או תמידי?

מה, דרעי לא שם לב שהנוכל הכזבני שאיפשר לחרדים לסחוט ולהתפרע חופשי כבר הודח וממתין לתוצאות ההליך המישפטי? למה נדמה לו שהציבור הדמוקרטי בארץ יקבל מונופול דתי על אתר לאומי והיסטורי?

ציטוט:

בנט: הכותל משמש לקמפיין פוליטי; ש”ס: אל תיגע בכותל ותגלה שאין קמפיין.

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, דרעי מתחזה למושיע ומגן הכותל, ואולי חושב בשגגה שתלטנית משונה שרק הוא לבדו לכאורה יחליט למי מותר להתפלל לאל.

כדי לא ליצור מהומה מיותרת, מביכה ומזיקה יש להימנע מאלימות ברחבה אבל להוציא צווי הרחקה מיידיים לכל מי שיעז לפגוע באשה. מי שיסרב לציית להוראה יובל למאסר לזמן מה בעוון תקיפה והפרעה, וזה לא חייב להיות לתקופה קצרה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מי רוצה תחרות בעולם הכשרות? קישור למאמר בשם- למי יש מונופול על הכל יכול?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “הכותל המערבי שייך לדרעי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן